orzia1 skrev 2017-03-18 13:21:52 följande:
Ja det är skit. Han försökte i alla fall men det gick inte alls. Han bara svettades och yrade så jag bad honom att lägga sig ner istället och sova. Får hoppas han är bättre imorgon bitti när jag slutat jobba, blir inget idag då han är iväg först hela dagen och sen är jag iväg. Jag hoppas ändå där kommit in ngr simmare trots han inte kom. Hade tyvärr inget sex i fredags heller, men i trosdags och ägglossar jag idag el imorgon så finns det ändå en rimlig chans att det tar sig.
Usch vad trist med negativt test, men det kan ju ha tagit sig ngn dag senare. Har jag ägglossning först nu så borde min cykel bli förlängd, så jag kan väl nästan hoppa in direkt i april tråden. Enda positiva med en ev förlängd sådan är att min nästa ägglossning borde komma ngn dag senare även nästa månad, så då kan vi nog köra på ändå då min man bara är borta enligt det andra ägglossningsdatumet.
Segt att man ska bli sjuk mitt i detta :/ o klart man inte orkar prestera då.. hoppas på tur för er iaf o att ni får till de. Hoppas inte din cykel blir konstig nu då i o med senare äl?
Jag får leva på hoppet att det är så tidigt än och jag känner noll symtom på mens (flygningarna har lagt sig). Plus att jag har en oregelbunden cykel så inte helt säker på bim. Jag hoppas så att de tagit sig men är för tidigt att testa iaf. Så tar ett nytt test på måndag i så fall, då är jag på äl+11 kanske bättre tur...