• Snultan

BIM Mars 2017

Lillatjejen1992 skrev 2017-03-07 14:14:54 följande:

Och så äntligen blev äl stickan negativ efter ha varit positiv i 11dagar. Fick positivt på Cb äl test igår men messvärre fick vi inte till det. Vi fick dock till det i lördags men känns som lite för lång tid innan. Bara vänta och se nudå.

Åh va skönt. Då var de nog så att du är en höghormonare. Hoppas ni får till det idag o imorgon så är det inte för sent :)
    Matheus 131002!
  • Snultan
    oONinniOo skrev 2017-03-07 20:49:36 följande:

Börjar närma sig ÄL inom ett par dagar nu. Ser en liten stegring, men långt ifrån positivt. Känner inte den typiska molvärken än heller. Är i alla fall på cd 13 och gissar på att ÄL troligen blir någon gång i slutet av veckan, men det återstår att se.

Spännande! :D jag är på cd 14 så då är vi lika. Väntar oxå på stegringen
    Matheus 131002!
  • Snultan
    orzia1 skrev 2017-03-07 21:37:59 följande:

[quote=77478255][quote-nick]Snultan skrev 2017-03-07 21:07:58 följande:[/quote-nick]Åh hoppas det räcker el att du har äl tidigare :D jag har lite svårt att tro på de där med att spermierna kan leva flera dygn så denna gång vill jag så gärna pricka rätt. Gärna äl innan helgen nu för då kommer min mamma på besök haha :)[/quote

Ha ha, ja det kanske är bäst den kommer innan helgen, annars får ni be henne åka o handla mat eller nått och ta en snabbis.

Haha precis. Hon kan ju ta med sig sonen ut i lekparken :D han kan ju inte gärna va hemma/vaken heller hehe.

Hur får ni till de med flera barn?
    Matheus 131002!
  • Snultan
    orzia1 skrev 2017-03-07 21:58:44 följande:

Vår minsta är ju bara 5 månader så hon sover sig genom det. Äldsta är 9 år och sover i eget rum, så vi kör under täcket diskret när vi tror hon somnat ha ha. Fast en gång kom hon in, tur som var så förstod hon inte, jag fick dra en lögn om att jag drömde en mardröm om tomtar och troll ha ha och att mannen försökte väcka mig.

Annars får vi till det när hon är på sin gymnastikträning eller hos mormor och morfar. Man blir expert på snabbisar.

Haha. Ja de är väl så. Man får ta alla tillfällen som ges. :)

Nu har jag åkt på nå magvirus elr nåt.. inte så bra tajming :/ men bra att jag inte fått stegring än de kanske går över förhoppningsvis
    Matheus 131002!
  • Snultan
    orzia1 skrev 2017-03-08 11:51:58 följande:

Wow.. Ja det är positivt. Dock är bilderna så otydliga här. Men vilken stegring

Ja va sjukt att de stegrade så mycket på 1 dygn. När kan jag anta att ägget släpper då tro? Hmm.. egentligen borde jag kanske ta ett nytt test senare idag? Eller ta imorgon? Nu har jag ju bara 1 test kvar :-P
    Matheus 131002!
  • Snultan
    Skrutt 83 skrev 2017-03-08 11:56:45 följande:

Skulle absolut räkna det som positivt!!

Yeah! Nu nästa problem, positivt äl test men exakt när släpper ägget då... :-P
    Matheus 131002!
  • Snultan
    orzia1 skrev 2017-03-08 12:18:10 följande:

Det släpper ju oftast inom 24-48 timmar så fortsätt ha sex nu dessa dagar. Om du mår bättre med det där ev magviruset.

Ja de gör jag tack o lov. Får ligga på då med andra ord hehe
    Matheus 131002!
  • Snultan
    Skrutt 83 skrev 2017-03-08 13:28:12 följande:

Ja inte lätt att veta men dem säger väl 12-48 h efter testet är positivt, jag brukar få positivt i 2 dagar så räknar äl den andra dagen. Misstänker att äl sker idag, ska bekräfta med tempen som jag hoppas har stigit imorgon. För mig brukar det vara ett säkert tecken att äl varit när brösten börjar ömma! Så hoppas på det imorgon.

Spännande:) då ligger vi lika till då. Lite "kul" att jag fick positivt äl test denna dag förra månaden oxå, min cykel har tidigare varit så oregelbunden. Ska bli spännande att se vad de blir denna gång. Hoppas vi lyckas båda (alla!)
    Matheus 131002!
Svar på tråden BIM Mars 2017