• Snultan

BIM Mars 2017

9 dagar till bim. Undrar om ägget hinner fästa och så... äl+3. Känns lite ont om tid :/

Vänta vänta vänta...

Matheus 131002!
  • Snultan
    orzia1 skrev 2017-03-12 21:32:37 följande:

Håller tummarna. Jag tycker tiden mellan äl o mens är värst

Ja det är de absolut. Då går man hela tiden runt och oroar sig för att mensen kommer
    Matheus 131002!
  • Snultan

Äl+4 och jag känner ingenting. Kanske bra för tidigare har jag haft massa symtom elr inbillat mig haha.

Tänker att jag kanske testar på lördag då är jag på bim -3. Bara att försöka tänka på annat till dess hehe

Matheus 131002!
  • Snultan

Nu slog det mig att jag kanske räknat helt galet och i så fall finns det no chans att ägget hinner fästa. Jag har ju räknat enligt min app som räknar ut ett genomsnitt på 27 dagar men de senaste två cyklarna har ju bara varit 25. Och fortsätter det i samma stil betyder det att bim är om 4 dagar vilket i sin tur betyder att lutealfasen endast är 10 dagar. Så då känns de verkligen på håret.

Nä detta var lite deppigt faktiskt, att jag inte tänkte på det innan.. suck! Hoppas det är ett superägg annars får jag nog känna mig körd och börja smörja nästa månad :/

Så nytt bim blir 18/3 på söndag....

Matheus 131002!
  • Snultan
    Jsv17 skrev 2017-03-14 10:07:34 följande:

I min oplanerade graviditet så fanns det liksom bara en chans när det kunde blivit, och är ganska säker på att vi prickade ägglossning på dagen och min nidblödning kom 7 dagar efter det, och den ska ju vara just när ägget fäster, klart det finns chans att ägget hinner fästa på 10 dagar! Ge inte upp än

Ja jag hoppas det :)
    Matheus 131002!
  • Snultan

Fler som har bim på söndag ser jag, spännande

Ikväll har jag som molvärk/stick nere i buken, känns lite liknande mensvärk men tycker det verkar vara lite tidigt (cd 21). Hoppas det är en positiv smärta typ ägget som fäster (äl+5).

Vill inte tänka på varken eller.. försöker att inte analysera allt.

Matheus 131002!
  • Snultan

Hoppas på massa fina plus nu till helgen. Inte varit mkt av den varan här tycker jag :/ dumma mens håll dig borta!

Matheus 131002!
  • Snultan
    orzia1 skrev 2017-03-15 09:02:30 följande:

Spännande med alla bim nu. Själv inväntar man ägglossning som inte verkar komma

Men gud vad seg den är :( vilken dag är du på nu?
    Matheus 131002!
  • Snultan

Min sambo är mitt uppe i ett examensarbete så han har noll tankar på bebisverkstan. När jag säger ligg så ligger vi ungefär haha. Sen har han inte heller så jättekoll på hur the babymaking funkar har jag märkt hehe asså med fertila dagar osv.. de är liksom jag som har koll på de o han bidrar med sina små simmare :-P skämt å sido.. vi har ett barn sedan innan o jag vet att sånt här stressar honom, inte så att han får prestationsångest men han kan känna sig pressad. Så vi gör såhär och de funkar för oss. Undrar han nåt så frågar han annars kör vi bara på å de där med o testa tillsammans förstår jag personligen inte, de är ju mitt kiss, han får se plusset sen o resten delar vi ju livet ut...

Matheus 131002!
  • Snultan

Bim -2 enligt egna beräkningar. Äl+7. (Bim -5 enligt app men den har inte stämt förut, oregelbunden mens)

Nu på morgonen fick jag sjukt ont i magen och bara kände att nä nu kommer mensen. Men inget än (va "riktiga" magen som spökade) men då kom ändå mens-oron så jag lär ju springa på toaletten en massa idag å kolla xP. Blää

Matheus 131002!
Svar på tråden BIM Mars 2017