• Ulrika34

BIM Mars 2017

Mrsanonymis skrev 2017-03-22 09:36:52 följande:

Jag har bim -1 idag & kunde inte hålla mig från att ta ett test.

Vad tror ni? Spökstreck??

Började försöka bli gravida i januari och känns lite "för bra" om det redan gått då jag haft p-stav i 6 år & gått på p-piller i en månad.

Orolig för allt, att slemhinnan inte hunnit bli tillräckligt tjock, mf & annat otrevligt.

Vill krypa ur mitt eget skinn...

Det hör till att jag varken har ont i brösten, illamående eller andra symptom.

Det enda jag märkt är ökade flytningar. Förlåt om det var tmi ????????????

Ser ut som ett fint + grattis
  • Ulrika34

Tycker man märker av ett +...... testa med en CB early, där ska man ha ett streck, syns bättre då

FridaB92 skrev 2017-03-22 11:22:51 följande:

Dagens.. ÄL+11. Har inga gravsymton alls... har mörkat ner bilden lite.. för det syns mer i verkligheten. Analyserar som bara en kvinna kan men tror tyvärr det är spök :(

• Ulrika34

Jag kan inte förstora bilden för då blir allt bara grötigt...

jhk88 skrev 2017-03-22 18:12:58 följande:

Alltså, kanske ser jag i syne?!

• Ulrika34

vad roligt!!! Stort grattis

jhk88 skrev 2017-03-23 08:16:41 följande:

Är helt i chock!! :O

• Ulrika34

Nu börjar det bli starkare, bim om 3 dagar! Aldrig har jag plussat såhär tidigt förr!
  • Ulrika34
    orzia1 skrev 2017-03-23 18:22:06 följande:

Ja där syns något. Hoppas de blir ännu starkare

Ja bilden är väldigt dålig,
  • Ulrika34
    FridaB92 skrev 2017-03-23 17:37:11 följande:

Ett svagt pos på CB pluss igår. Hade en roligt bra känsla. Men fick ett negativt på predictor early imorse... varit så ledsen idag och gråtit! Det här är inte det minsta kul längre.

När har du bim? *kram*
  • Ulrika34
    FridaB92 skrev 2017-03-23 19:36:10 följande:
    Enligt appen idag... men hade ÄL 2 dagar senare än appen visade också. Idag-lördag är bim. Ingen mens än så länge heller :(
    denna månad använde jag ägglossningstest digital från CB och upptäckte då att min ägglossning föll in 4 dagar tidigare än min app visa...och jag gick blint efter min app... har du testat CB early?
  • Ulrika34
    FridaB92 skrev 2017-03-23 21:09:50 följande:
    Mina CB-test krånglade denna månaden så köpte vanliga stickor från RFSU. Och var inte i närheten av pos på torsdagen som jag skulle haft enligt appen, strecken var inte lika starka fören på lördagmorgon.

Testade CB early på måndagen. Då var det ett supersvagtstreck, lite väl tidigt egentligen. Har ett CBdigital och ett plus hemma. Men ja, väldigt förvirrad just nu. Vi får se hur detta blir :O
    Jag testade med ett CB plus 6 dagar före BIm för att jag mådde lite underligt, fick suuuuuuuper svagt + och dagen efter testade jag ett Cb early vilket visade ett suuuuuper svagt streck, idag på bim- 3 testade jag igen och nu blir det ett synligt + dock svagt. Min erfarenhet av RFSU är att dom suger bigtime. Man får verkligen ha is i magen och inte testa för tidigt, jag ska vänta nu fram till på lördag. Nu VET jag att jag är gravid, har gått igenom detta 4 gånger innan så symptomen är inte att ta miste på men min förhoppning är att gradivitetestesten ska bli starkare.  Testar du med morgonurin?
    konstig nog gav mina tester bättre utslag på Eftermiddagen...
  • Ulrika34

Visst ser jag något, starkare på den undre *spännande*

oONinniOo skrev 2017-03-24 12:22:54 följande:

Nu ni, behöver jag era ögon, för jag har stirrat på de här så mina ögon går i kors. Jag kunde ju såklart inte hålla mig tills imorgon, utan tog ett test i morse (eller två rättare sagt), just för att den där känslan av att vara gravid är så stark. Först såg jag inget på det ena och lade det ifrån mig, men på PE kunde jag ana något inom tiden. Kikade då på stickan och kan se något väldigt väldigt svagt på den med. Blir ett nytt imorgon bitti, så får vi se om det är starkare eller inte.. Dåliga bilder kanske, det syns marginellt bättre i verkligheten!

Babyplans

PE

• Ulrika34
    oONinniOo skrev 2017-03-24 17:29:32 följande:

Då är det inte bara mina ögon som ser det! Hoppas verkligen på starkare imorgon. Har dock börjat få lite lite ljusbruna flytningar, men förhoppningsvis blir det inge mer än så..

Jag fick en ljusbrun flytning för 4-5 dagar sedan och trodde det va kört men icke, min yngsta är 5 år nu men jag lovar att det är som jag aldrig slutat vara gravid för huga vad jag mår och dejavu känslan infann sig direkt, Hur mår du? Har du några symptom? Jag har fått alla klassiska symptom, järnsmak, grym molkänsla i livmodern och enorm trötthet blandat med en gnutta sjösjuka
  • Ulrika34

Idag har jag bim och fick bruna flytningar, testade med en sticka som visade positivt för gradivitet så nu blir det att vänta och se om det blir mer blod eller om det avstannar. Hatar denna ovisshet!!!!!! *suck* bara en massa väntande, måste skaffa mig en hobby så jag slutar tänka!!!!

• Ulrika34
    orzia1 skrev 2017-03-26 09:08:40 följande:

Åhh hoppas det inte är mf. Håller tummarna

Ja jag får helt enkelt vänta! Är det missfall så är det, nu har jag lärt mig en läxa att Inte börja testa tidigt och få upp hoppet utan låta kroppen köra sitt race själv.
  • Ulrika34
    Jsv17 skrev 2017-03-26 10:50:26 följande:
    Åh nej... Håller tummarna för att det stannar där, ovissheten är alltid värst, hoppas de avtar fort så du kan slappna av.
    Godmorgon.... Jag fick som sagt lite rosa flytningar igår, tog en test som visade tydligt + men i morse brakade det samman totalt. Klassar detta som en tidigt missfall och jag är så glad att kroppen själv tog hand om processen. Jag kommer ansluta mig till apriltråden nu kram
Svar på tråden BIM Mars 2017