• Ulrika34

BIM Mars 2017

Bilden är suddig, svårt att få skärpa.... min syrra säger att hon ser nått minsann
  • Ulrika34
    Lucy Cat skrev 2017-03-20 14:59:00 följande:

Kan ana något, men håller med ovan här att det är vanligt att få skuggor på CB. Jag fick skugga på mitt CB för en vecka sedan. Alla andra test fram tills idag har varit solklart negativa.

Testa igen om några dagar! :)

Nu när testet torkat ser jag mer men det är svagt, så dumt att jag testade 6 dagar innan bim och dessutom med mitt på dagen urin
  • Ulrika34

Här har jag en bra bild på min grav-test igår, 6 dagar kvar till bim. Ska ta ett idag också, har sparat morgon urin för bästa resultat.
  • Ulrika34

Jag ska testa mig idag igen så fort testerna ramlar ner i brevlådan. Jag brukar inte känna efter så mycket men idag när jag funderat på om jag kanske är gravid så hittar jag flera symtom på graviditet.
    -smakar järn i munnen
    - kaffet har inte varit lika gott
    - molande/svidvärk ut i rygg och ljumskarna, inte så det gör ont men märkbart. Annars mår jag toppen bra....
    Ni som testat med digital, när testade ni med + med den digitala? tänkte köpa en sån för att få det lite mer svart på vitt

• Ulrika34
    Percafluviatilis skrev 2017-03-21 13:28:32 följande:

Tror ni mörker och så kan påverka chanserna att bli gravid? Kan inte så mycket om människors biologi på det sättey men många andra djur styrs ju av ljuset. Tänker att många inte plussat osv. Men jag kanske är helt ute och cyklar och det kan ju vara en slump :)

Kroppen kanske behöver ett visst ljus eller vitamin för att hela kroppen ska vara i synk, jag käkar lite vitaminer, D vitamin, c vitamin järn och folsyra.... känner mig iallafall piggare
  • Ulrika34
    Mia86a skrev 2017-03-21 17:06:54 följande:

Jag ser ett streck på samma ledd som kontrollstrecket, är det ett sånt test eller ska man se ett plus?

Nej det är positivt om det finns 1 streck i varje ruta, inget + på denna test.
  • Ulrika34

Tack alla fina för era grattis hälsningar, ska ta ett till test i morgonbitti samt ett till helgen för att se om det stegrar, misstänker att jag haft en liten nidis idag, lite rosa på papperet men man vet ju aldrig, Har haft missfall förr, hänger kvar i tråden

• Ulrika34
    Viktoria82 skrev 2017-03-22 06:52:07 följande:

Godmorgon alla snälla!

Kan jag nu vara gravid??? Eller e detta ett spökstreck? :/

Idag ÄL+13

Jag är så nervös så jag knappt kan skriva...

grattis!!!! Ett solklart +
Svar på tråden BIM Mars 2017