BIM Mars 2017

Bilden är suddig, svårt att få skärpa.... min syrra säger att hon ser nått minsann

Kan ana något, men håller med ovan här att det är vanligt att få skuggor på CB. Jag fick skugga på mitt CB för en vecka sedan. Alla andra test fram tills idag har varit solklart negativa.
Testa igen om några dagar! :)
Då är vi samma :)

Jag ska testa mig idag igen så fort testerna ramlar ner i brevlådan. Jag brukar inte känna efter så mycket men idag när jag funderat på om jag kanske är gravid så hittar jag flera symtom på graviditet.
-smakar järn i munnen
- kaffet har inte varit lika gott
- molande/svidvärk ut i rygg och ljumskarna, inte så det gör ont men märkbart. Annars mår jag toppen bra....
Ni som testat med digital, när testade ni med + med den digitala? tänkte köpa en sån för att få det lite mer svart på vitt
Tror ni mörker och så kan påverka chanserna att bli gravid? Kan inte så mycket om människors biologi på det sättey men många andra djur styrs ju av ljuset. Tänker att många inte plussat osv. Men jag kanske är helt ute och cyklar och det kan ju vara en slump :)

Jag ser ett streck på samma ledd som kontrollstrecket, är det ett sånt test eller ska man se ett plus?
Tack alla fina för era grattis hälsningar, ska ta ett till test i morgonbitti samt ett till helgen för att se om det stegrar, misstänker att jag haft en liten nidis idag, lite rosa på papperet men man vet ju aldrig, Har haft missfall förr, hänger kvar i tråden
Godmorgon alla snälla!
Kan jag nu vara gravid??? Eller e detta ett spökstreck? :/
Idag ÄL+13
Jag är så nervös så jag knappt kan skriva...