BIM Mars 2017
Plussade igår :) helt oväntat. Fortfarande BIM-4 men fick ett väldigt tydligt plus på CB early.
Plussade igår :) helt oväntat. Fortfarande BIM-4 men fick ett väldigt tydligt plus på CB early.
Jag fick en ljusrosa flytning precis. Jag har inte BIM förän om 8 dagar. Erfarenheter någon? Kan det vara nidblödning? Jag har en cysta som kan strulat lite med mensen också men 8 dagar innan är ju så många dagar?
Åh vad tråkigt jag har inte några större förhoppningar då cystan förmodligen ställer till det. Har du kollat med gyn vad det kan bero på?
LUTENSFAS? Kan nån förklara för mig vad det betyder och innebär? När jag googlar på det får man ingen riktig info. Som jag har förstått det har jag en lutensfas på 16 dagar, vad innebär det med fördelar/ nackdelar för mig?
Det ä fasen mellan ägglossning och mens. Om du får mens på äl+17 så har du en luthelfas på 16 dagar.
16 är nog väldigt bra :) vet inte om det finns nackdelar med lite längre luthelfas.
Hej!
Hoppar gärna med i tråden! ????
Hade mens 21.2 och ÄL 8-9.3
Detta är vårt första försök efter en riktig mens. Mina bröst är sjuka men så har de även annars varit efter ÄL och det river till i magen men även det är vanligt för mig mellan ÄL o mens...så det är nästintill omöjligt att veta om jag den här gången lyckats bli gravid...
BIM ca.21.3 (lite oregelbundet...)
Jag hade en första miniblödning igår morse, inget mer på hela dagen, kvällen och natten. Inte heller något denna morgon eller fm. Men sedan en miniblödning till nu på em. Hela tiden känningar i magen. Men detta är ju ingen mens. Hoppas så att det är en nidblödning och att ingen riktig mens dundrar igång! Och om hormonet börjar att produceras först då ägget har fäst (?) så är det väl inte konstigt om det inte syns på gravtest innan nidblödningen är klar eftersom det är när ägget fäster som den blödningen kan uppstå? Eller tänker jag helt fel? Sist testade jag först ca 1 vecka efter blödningen och fick då positivt.
Aldrig på 14 år haft oregelbunden eller någon mellanblödning och jag hade en blödning på äl + 5.