• Ulrika34

BIM Mars 2017

Cheerful skrev 2017-03-06 17:48:23 följande:

Kunde inte hålla mig till imorgon, bim idag och gjorde precis ett test, 25miu/hcg och tycker mig se något svagt, tänker det borde ha varit starkare om det var riktigt, med tanke på att jag har nått bim? Har haft spök med dessa testen förr dock, så håller hoppet lågt.. Har ett testa tidigt som jag sparar till imorgon *hoppas jag inte såg i syne*

Har du någon bild? *hoppas
  • Ulrika34
    Mncp skrev 2017-03-06 19:07:26 följande:

hej!

Har en undran för er som redan har barn eller för den som kanske vet ändå, märkte ni av att ni haft mörkare urin när ni varit gravida? (googlat och läst om några som haft det)

Min urin är inte samma färg som den brukar, ändrats i färg både igår och idag.

ett nytt symptom jag inte läst om tidigare. Alla dessa symptom man överanalyserar=P!

Bim idag, ska testa imorgon om inte mensen kommer...=P

Inget jag har reflekterat över, min första tanke blir ju att man druckit lite dåligt. Klassiska symptom för mig har varit trött, kaffet smakar äckel, starka dofter blir jobbiga. Jag har aldrig mått illa under mina gradiviteter, utan mått ganska bra... hoppas du får ett + kram
  • Ulrika34
    oONinniOo skrev 2017-03-07 20:49:36 följande:

Börjar närma sig ÄL inom ett par dagar nu. Ser en liten stegring, men långt ifrån positivt. Känner inte den typiska molvärken än heller. Är i alla fall på cd 13 och gissar på att ÄL troligen blir någon gång i slutet av veckan, men det återstår att se.

Samma här, har ägglossning på söndag enligt min app men jag ska börja testa i morgonbitti, vill inte slösa cb digital stickor i onödan ????
  • Ulrika34
    Mncp skrev 2017-03-08 06:17:51 följande:

Svaga streck, kan det vara på riktigt?

Visst är det ett + , stort grattis! Om nån dag är det betydligt starkare
  • Ulrika34

Tog en cb äl test nyss, nu visar det en stegring och gubben blinkade , tog även bild på Stickan när jag tog ut den ur den digitala apparaten, nu blir det att hålla koll på maximal fertilitet
  • Ulrika34
    Starlights skrev 2017-03-08 16:21:55 följande:

Hur stor chans tror ni att det är, om vi bara hade fullbordat samlag torsdag, och ägglossning på söndag?  Vi låg lördag, söndag och tisdag också, men utan att han kom. Känns som att jag med väldigt stor sannolikhet kan räkna bort den här månaden också. :/ 

Visst finns det chans, spermier överlever 2-5 dagar i bästa fall
  • Ulrika34
    Skrutt 83 skrev 2017-03-08 16:59:46 följande:

Ähh... tog ett äl-test nu för att se om det blivit svagare så att ägget släppt men fick då detta resultat.. äl är kanske först imorgon ändå.. starkare än någonsin nu. Spännande att se hur tempen visar sig imorgon

då ska alltså Stickan bli svagare och då har ägget släppt? *förvirrad vet inget om äl- stickor
  • Ulrika34
    JessK skrev 2017-03-08 18:55:35 följande:

Asså jag fattar ingenting. Efter jag tog ut min kopparspiral i november å vi börja på å förska få bebis har min mens blivit väldigt konstig . Ena månaden kom den en vecka för tidigt. Å nu verkar min mens va på väg över efter 1 dag!!?? Hur kan den börjat hålla på så efter kopparspiral? Är ju inga hormoner... så idag va bim mensen kom men verkar redan va på väg över...

jag hade kopparspiral för flera år sedan, tog 4 månader innan mensen blev regelbunden och någorlunda vettig...bara ha tålamod
  • Ulrika34

15 är starkare

Snultan skrev 2017-03-09 10:53:04 följande:

Snopet. Väldigt starkt test idag med. Kan inte avgöra vilket som är starkast. Svårt att få på bild men vad skulle ni säga?

• Ulrika34

NU ÄR JAG FÖRVIRRAD! i måndags tog jag ett test som visade en rund ring bara, dvs ofertil, igår tog jag en test som visade hög fertilitet, dvs en blinkande gubbe och idag visar den en fast gubbe dvs maximal fertilitet. ska det gå såhär snabbt? Jag har ägglossning enligt min app om 4 dagar... 
Svar på tråden BIM Mars 2017