BIM Mars 2017
Kul att vi är så många med äl/bim ungefär samtidigt
Ja visst gör det. Man lever verkligen i cykler om 2 v ungefär, först väntan på äl, sedan väntan på bim och sen börjar det om igen. Detta blir vårt andra försök till en liten 3:a! Vi blev oplanerat gravida i december som tyvärr slutade i ett mf eller utomkveds som kroppen tog hand om själv men det tog lite tid. Plussade den 15 dec och vi blev så chockade men så glada. Misstänkte dock från början att något var fel då testerna ökade i stryka men så långsamt. Den 28 dec börjar jag blöda och sen följde en jobbig tid, mitt hcg sjönk och steg om vartannat men man kunde inte se något på vul, därför misstänktes utomkveds. Testade positivt på gravtest och blodprov fram till 25 januari.. Så första försöket efter det var förra månaden men osäker om äl inträffade då. Så nu hoppas vi massor på denna månad. Har ätit borago denna månad, har ätit det 3 ggr förut och blivit gravid samtliga gånger, så vore för bra för att vara sant att det skulle fungera igen..
Är det första barnet för er?
Bim + 4 men sååå ont i bröstvårtorna att de knappt går att ta på plus en trevlig förstoppning med illamående!! Negativt test igår... kan inte låta bli att hoppas på att jah är en av de som plussar sent men antagligen kommer mensen i helgen..
Åh tack, håller alla tummar och tår att jag är likadan! Tack för hoppet!! Testade du negativt innan plusset då?
Hur resonerar ni kring alkohol mellan ÄL och BIM? Håller ni igen eller lever som vanligt?
Berättar ni för era män att ni har ägglossning och att det är dags för bebisverkstad?? Vi bestämde från början att jag inte ska avslöja vilka dagar jag har ägglossning utan vi kör på som vanligt. Han trodde han skulle få prestationsångest och bli stressad. Nu har jag lyckats få till det 3 dagar på raken och ägglossning skedde igår *håller tummarna* mannen är helt i det blå och är allmänt nöjd med att jag är så på
haha