BIM Mars 2017
Blir tokig, kan man inte få ett tydligt plus så man är helt säker:S
Blir tokig, kan man inte få ett tydligt plus så man är helt säker:S
Beräknad ägglossning senast på söndag, borde inte ägglossningstesten ge positivt utslag snart då? Använder clearblues digitala. :/
Cd 14 och äl testet är ännu mer negativt idag....ändå har jag molvärk och äl känningar...kan de va negativt trots att man har ägglossning? Känner mej helt grön på allt....
Ja. Hade nog låtit bli att testa om det inte vore för att min cykel blivit oregelbunden. Stressar upp mej i onödan, rädd att jag inte har äl längre pga pco. Men det är ju normalt att den uteblir ibland för alla...
Vilken dag börjar du testa?
2 dagar kvar till bim. Känner mig varken Gravid eller som om mensen är på väg!?
Enda jag känner från i förrgår typ är hur det typ stramar åt å ömmar lite över tjejmagen. Jag brukar verkligen känna när mensen är på gång. Men känner inget alls nu. Men vet att kroppen är duktig på att spela spratt. Så får se om några dagar vad som händer ![]()
ÄGGLOSSNING.... känner ni av er ägglossning? Varje månad släpper äggstocken ett ägg, det lustiga är att jag känner av ägglossningen super starkt på min vänstra sida men knappt på min högra sida....
På den vänstra sidan ömmar det och drar och jag får högre temp men på den högra sidan händer det ingenting med kroppen eller knoppen.
Underligt!!
Jag använder som dig, digitala varianten, när det är en glad gubbe och den INTE blinkar har du som högst fertilitet, bara köra på
Efter 11 dagars positiva äl stickor ger cb digital en glad gubbe ?
måste ju va positivt att den ger utslag?

Är jag gravid?
Enligt Period tracker som jag använt i 2 år nu så har jag en genomsnittlig cykel på 32 dagar.
Jag använder Clearblues Fertilitetsmonitor och Natural Cycles. Har även stickor från RFSU som jag testat med nån gång.
Jag känner aldrig av min äl, tror jag inte iaf.
Hur länge har ni försökt?