• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • Hoppas på första
    Fröfröken skrev 2017-04-16 19:23:12 följande:

Har plussat på bim +5-6 båda mina tidigare grav så ge inte upp Hoppas på första !

Tack! Men hur kände du innan då? Hade du några symtom?
  • Starlights
    Anonym (-) skrev 2017-04-16 16:07:49 följande:

Hade bim igår, testade då och idag, visade negativt (och några dagar innan för jag har kännt mensvärk i 2 veckor nu utan blod) har känt värk från vänstra äggstocken, ländryggen och runt magen. Tror ni det är graviditet eller nån jävla cancer, cellförändringar eller nåt med äggstocken? Att ha mensvärk i 2 veckor utan blod så man inte kan röra sig ibland är väl inte jätte normalt?

Kan ju vara utomkvedshavandeskap om du har värk just från ena sidan/äggstocken. Kolla upp i tid så du inte får en äggledare som spricker!
  • Fröfröken
    Hoppas på första skrev 2017-04-16 19:26:49 följande:

Tack! Men hur kände du innan då? Hade du några symtom?

Alltså egentligen inte ngr jag "förstod" .Första barnet växtvärk nån natt som jag då trodde var växtvärk. Andra barnet trodde jag det var mens men när den efter ett par dar inte kommit igång sa en vän, men testa! Va? Jag var inte alla inne på det men se ett + då minns jag att jag var totalt skengravid mån innan men just då + kom misstänkte jag inget eg. Låghormonare?

Lycka till!! Jag har bim 28/4 o hoppas bli överraskad sådär 5 dar senare :))
  • Fröfröken

Växtvärk som jag trodde var mensvärk skulle det stå! Men jag minns jag riktigt vred mig i sängen (brukar inte ha mensvärk alls)

• Hoppas på första
    Fröfröken skrev 2017-04-16 20:28:54 följande:

Växtvärk som jag trodde var mensvärk skulle det stå! Men jag minns jag riktigt vred mig i sängen (brukar inte ha mensvärk alls)

Okej ja är rädd att jag inbillar mig men när jag tänker efter ordentligt och har i några dagar inte tänkt alls på det så känner jag mig inte som vanligt. Typ magknip fast i tjejmagen och massa andra konstiga saker . HAHAHA men jag hoppas. Lycka till till er också!
  • Anonym (-)
    Starlights skrev 2017-04-16 19:28:56 följande:

Kan ju vara utomkvedshavandeskap om du har värk just från ena sidan/äggstocken. Kolla upp i tid så du inte får en äggledare som spricker!

Ringde 1177 och hon sa att jag skulle kontakta kvinnokliniken på tisdag så dom kan göra en gynundersökning och ultraljud. Att mensen är försenad sa hon kan bero på sorgen och att mensen är jätte känslig för sånt. Hade hoppats på graviditet men verkar inte så :/
  • brennaV

Åh jag håller alla mina tummar och tår <3

Snultan skrev 2017-04-16 09:24:12 följande:

Liten update. Bim imorgon enligt app, men efrersom den är oregelbunden så vet jag inte när den kommer. Har iaf nada symtom på varken mens elr graviditet, väljer att ta det som ett bra tecken haha. Bara så otroligt uppblåst och öm i magen och ryggen men hag har känslig mage och tror jag låg konstigt inatt eller typ med min treåring halvt på mig :P

Fortsättning följer... o kommer iaf inte testa förens nästa måndag då jag är på besök hos familjen hela nästa vecka med. Så får helt enkelt hålla tummarna på att mensen uteblir!

• Snultan
    brennaV skrev 2017-04-16 21:57:36 följande:

Åh jag håller alla mina tummar och tår <3

Tack <3
    Matheus 131002!
  • jhk88

Vad säger ni om de här testen? Det vänstra från imorse kl 07 och högra ikväll kl 23?

• Annisens81
    jhk88 skrev 2017-04-16 23:44:45 följande:

Vad säger ni om de här testen? Det vänstra från imorse kl 07 och högra ikväll kl 23?

Ser ut som du har äl när som :)!
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017