• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • Sara2017
    jhk88 skrev 2017-04-16 23:44:45 följande:

Vad säger ni om de här testen? Det vänstra från imorse kl 07 och högra ikväll kl 23?

Börjar bli dags att mysa :)
  • oONinniOo

ÄL+9 och i morse vaknade jag upp och kände mig glödhet. Tempen högre än någonsin denna cykel. Kunde såklart inte hålla mig, utan tog ett test, som sen blev två. Hade inte räknat med ett tydligt plus, men jag kan ändå ana något svagt på båda! Bara hoppas det stegrar nu också. Jättesvårt att få med strecken på bild, så jag blir inte förvånad ifall ni inte ser något.

• Sara2017
    oONinniOo skrev 2017-04-17 07:25:02 följande:

ÄL+9 och i morse vaknade jag upp och kände mig glödhet. Tempen högre än någonsin denna cykel. Kunde såklart inte hålla mig, utan tog ett test, som sen blev två. Hade inte räknat med ett tydligt plus, men jag kan ändå ana något svagt på båda! Bara hoppas det stegrar nu också. Jättesvårt att få med strecken på bild, så jag blir inte förvånad ifall ni inte ser något.

Nä, ser inget, men är också dålig på det :P vi får hoppas det blir starkare snart! Ska kissa imorgon äl+10 idag :)
  • jhk88
    Annisens81 skrev 2017-04-17 05:40:24 följande:

Ser ut som du har äl när som :)!

Sara2017 skrev 2017-04-17 06:52:27 följande:

Börjar bli dags att mysa :)

Hurraaa! :) Tack! :)
  • Hedblomster

Negativt test idag. BIM idag eller imorgon. Bara att vänta på mensen och få den överstökad....

• oONinniOo
    Sara2017 skrev 2017-04-17 08:02:54 följande:
    Nä, ser inget, men är också dålig på det :P vi får hoppas det blir starkare snart! Ska kissa imorgon äl+10 idag :)
    Förstår att du inte ser något. Jag kan se på testen hemma och även på bilderna hemma, men då är de ju i betydligt större format. Håller tummarna för plus för oss båda. Glad
  • Familia

Efter 27 försök, ett missfall och inbokad tid för utredning har det äntligen fått bli vår tur!
    Pluss imorse på BIM -2.

• WendelaW
    Familia skrev 2017-04-17 09:02:17 följande:

Efter 27 försök, ett missfall och inbokad tid för utredning har det äntligen fått bli vår tur!
    Pluss imorse på BIM -2.

Helt fantastiskt! Grattis!
  • oONinniOo
    Familia skrev 2017-04-17 09:02:17 följande:

Pluss imorse på BIM -2.

Grattis!!
  • Isathe
    oONinniOo skrev 2017-04-17 07:25:02 följande:

Ååå tuff du är som testat idag, i tidigaste lagret. Själv vågar jag inte testa, vill inte bli besviken. Ena stunden tror jag på att jag är gravid men nästa inte. Har inga tester hemma men ska till stan idag och funderar på köpa ett, vi får se. Isf blir det testning imorgon, BIM har jag torsdag eller fredag. Eller ska man bara vänta på ev mens? Testa tidigast på fredag eller kanske på lördag morgon då är ju bim passerad..... svårt!!
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017