• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • jhk88

Scheisse vad det molar i livmoder/äggstockar ikväll <3 Hoppas så att det är ÄL :)

• Sara2017
    sofie9191 skrev 2017-04-17 22:51:54 följande:

Håller tummarna!

Min mens kom nu så jag hoppar över till maj-tråden. Kände det på mig men det är så sjukt ledsamt när man får 3 svaga positiva test :(

Åh:( styrkekram!

Min temp gjorde en dykning idag, så har antagligen också mens på ingång :(
  • orzia1
    sofie9191 skrev 2017-04-17 22:51:54 följande:

Håller tummarna!

Min mens kom nu så jag hoppar över till maj-tråden. Kände det på mig men det är så sjukt ledsamt när man får 3 svaga positiva test :(

Det är det som är nackdelen med att testa tidigt, det är extremt många graviditeter som slutar i tidigt tidigt mf som man bara hade tagit som mens om man inte testat. Kan ju även varit spökstreck. El så tillhör du de som blöder fast du är gravid. Jag hade tagit ett nytt test i slutet av veckan för att se om de blivit starkare.

Kram
  • Annaivarson
    Frekaj skrev 2017-04-17 21:27:16 följande:

Tack desamma! Ja jag är typ deprimerad över de. Börjar tro att de är något fel på mig. Brukar du ha oregelbunden mens?

. Nej min mens kommer alltid i början av månaden i mars fick jag mens 4:e och februari den 1:à så det är där omkring ! Men nu vet jag inte vad jag ska tro om den haha:) har du oregelbunden ?
  • Sara2017
    orzia1 skrev 2017-04-18 08:23:23 följande:

Idag börjar det bli positivt på ägglossningstest.

Åh, mys mys :D
  • brunbrallan

Oj nu ser det riktigt nära ut!
  • brennaV

Ja nu är det nära

• orzia1

Ja vi hade sex igår och kör en omgång idag, ev imorgon om vi hinner. sen blir det nog tyvärr inget förrän fredag. Men tror jag får ägglossning senast fredag så då bör de ändå överleva.

• Hsim

Negativt test imorse, mensen "bör" ha startat igår. Men är som sagt första sen stoppet av p-piller så väl medveten om att det kan ta tid att komma igång, så nu hoppas jag bara på att kroppen vill komma igång snabbt så det tar sig.

Svar på tråden För oss med BIM i april 2017