För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Ser definitivt ut som ett positivt test! Vågar mig på ett Grattis :))
Grattis
Men grattis Alltupptaget
Men grattis!!! Skulle tolka det som ett plus! Har själv bim 28/4 o väntar ett early test i brevlådan imorn måndag så får leva med den plågsamma väntan på svar till tis morgon ...... tokömma bröst o svullen mage. Önskar bara ett svar just nu!! Tummen för alla!!!
Finns det någon tråd för bf januari 2018?
Hittade ingen när jag sökte :/
Just nu kastas jag mellan att jag faktiskt tror att det kan va o att mensen plötsligt ska komma fem dar tidigare ....... För så har det känts lite idag, diffus mensvärk (eller snälla molvärk) !!!
Veckan före bim är värst i denna bergodalbana helt klart!
Just nu kastas jag mellan att jag faktiskt tror att det kan va o att mensen plötsligt ska komma fem dar tidigare ....... För så har det känts lite idag, diffus mensvärk (eller snälla molvärk) !!!
Du får nog vara den som startar upp januaritråden för BF
Du får nog vara den som startar upp januaritråden för BF
Tror de flesta som haft bim hamnar med bf i dec
Är idag på ÄL+6 och vaknade med Jätteömma bröst som har varit det hela dagen idag. Har även molvärk i äggstockar/livmoder... Jag vågar inte hoppas samtidigt som jag hoppas ihjäl mig. Någon som känner igen sig?