För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Okej och jag antar att du tagit ett test? Jag tog ett test igår, negativt.. Detta är vårt 10e försök
Här sitter jag på dag 50 ingen mens och negativt test i förrigår väldigt frustrerande känner med dig !
Men shit va länge :/ kollat upp? Brukar du ha oregelbunden?
Har känt av molvärk och ökade flytningar de senaste dagarna. Idag var jag på möhippa. Vi spelade något som heter bumperball då man spelar fotboll iklädd en stor plastboll. Man ska tackla varandra.... och jäklar vad jag for som en vante. Slog i höften flera gånger... så om jag var gravid så är jag väl inte det längre. Eller så är det en sjukt stark bebis.
Okej och jag antar att du tagit ett test? Jag tog ett test igår, negativt.. Detta är vårt 10e försök
Såg att du fick mens 3 april senast så du e alltså idag på cd 21 vilket antagligen är på tok för tidigt för att få ett positivt test om du inte haft väldigt tidig ÄL så ta det lugnt ännu. Andas :) om en vecka ser du kanske nåt. För oss tog det 8månder innan första barnet kom och det kändes som en evighet och man oroade sig nästan dagligen att det inte skulle gå. I efterhand är det konstigt att det int tog längre. Slutade med p-pillren som jag använt i 10 år så inte konstigt om det tog en stund för kroppen att bli livsduglig igen. Sen blev det flytt till en helt ny stad och allt vad det innebär. Bodde dessutom särbo i 3 månader där emellan p.g.a. jobb och hade 600km mellan oss så träffades bara ett par gånger i månaden. Första månaden jag sket i allt, sökte in till en högre utbildning och struntade i allt så blev det ett plus. Det blir nog bra :)
Skickar över lite pepp till alla.
Själv har jag ca en v kvar till bim nu... Håller på att försöka hitta en strategi att inte börja testa innan fredag ha ha
Försöker inte analysera allt i kroppen heller. Tar ju progestrall o mkt av biverkningarna är samma som symptom på graviditet
Och där kom världens pms och mensvärk