• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • Fröfröken
    jhk88 skrev 2017-04-23 17:36:23 följande:

Är idag på ÄL+6 och vaknade med Jätteömma bröst som har varit det hela dagen idag. Har även molvärk i äggstockar/livmoder... Jag vågar inte hoppas samtidigt som jag hoppas ihjäl mig. Någon som känner igen sig?

Men verkligen jhk88 !! Det började på äl + 6 även för mig, superömma bröst, verkligen hela dem båda, diffus molvärk o svullen mage. Brukar inte va så före mens o absolut inte 8-9 dar före.. är inne på femte dan ned dessa symptom nu o idag har jag nojjig lite gör att set bara ska va mensen dom plötsligt blir tidig?? Kör early test tisdag morgon, när har du bim?
  • orzia1

Spännande vi är ngr kvar som fortfarande väntar. Hoppas det blir många plus

• jhk88
    Fröfröken skrev 2017-04-23 18:21:34 följande:

Men verkligen jhk88 !! Det började på äl + 6 även för mig, superömma bröst, verkligen hela dem båda, diffus molvärk o svullen mage. Brukar inte va så före mens o absolut inte 8-9 dar före.. är inne på femte dan ned dessa symptom nu o idag har jag nojjig lite gör att set bara ska va mensen dom plötsligt blir tidig?? Kör early test tisdag morgon, när har du bim?

Jag har också börjat nojja över att det är mensen som är på g... Jag hoppas att du plussar!! :) Låter onekligen väldigt positivt iaf! Jag har också svullen mage och det började idag... Hoppas på att det är ett gott tecken. Skulle vara så otroligt skönt att plussa direkt efter missfall <3
  • Fröfröken

Kan tillägga att jag också känt mig kallsvettig , frusen, varm om vart annat .. hm gissar att jag letar tecken .. vill vill!!

• Stardust

Hade kraftig mensvärk igår samt en del idag. Känner mig pmsig. Men än har inte mensen dykt upp. Jag har haft i tampong idag eftersom jag verkligen känt av att den kan komma när som, men icke. Nu ikväll hettar det så mycket i mitt ansikte. Jag är illröd om kinderna. Känner mig nästan febrig..

• Ulrika34
    jhk88 skrev 2017-04-23 17:36:23 följande:

Är idag på ÄL+6 och vaknade med Jätteömma bröst som har varit det hela dagen idag. Har även molvärk i äggstockar/livmoder... Jag vågar inte hoppas samtidigt som jag hoppas ihjäl mig. Någon som känner igen sig?

Jag sitter nog i samma sits som dig nu har haft nästan som förvärkar idag, börja igår kväll och håller i sig, har mått illa och kan bara käkat glass, nu håller vi tummar och tår! Ska eventuellt testa i morgon, har bim om 4 dagar
  • Längtanefterdig

Idag på äl+12 så kom lite spottings, känns som att det är rätt kört även om vissa har det även månaden de plussar. Kanske bara vill vara lite negativ så jag inte blir allt för ledsen om det inte blir något Tungan ute

• Fröfröken

Och för mig är det nu innan läggdags en krypande oro för att mensen ska komma som ett brev på posten ...... att det "bara" är det som känts. Vill tro att det blir det motsatta.

Spännande dagar nu för många av oss ...!!

• meijram

Det var ett tag sedan jag skrev något här. Skulle ha BIM den 24 april, men det blir nog snarare 27-28 april pga att ÄL blev lite senare än vad jag trodde.

Jag får erkänna att jag tappat lusten en hel del inför detta att försöka bli gravid. Är trött på att det aldrig händer, och att jag får massa symptom varje månad som får mig att hoppas, och sedan bara en massa negativa test, och sedan kommer spottings och sedan mensen...

Denna cykel har jag knappt några symptom alls, enbart lite värk i ländryggen. Jag har inte ens ömma bröst som jag annars haft i flera cykler nu, och jag är redan på ÄL +9. Jag är inte alls sugen på att testa, så jag väntar snällt på mensen igen...

Varför jag inte har några symptom (typ PMS) är i för sig positivt, för jag har verkligen mått skit i tidigare cykler. Jag antar att förändringen (om den nu håller i sig) beror på att jag testar munkpeppar sedan ett par cykler tillbaka. Det kan ställa tillrätta hormonella obalanser som kan ge jobbiga PMS. Alltid något positivt...

Svar på tråden För oss med BIM i april 2017