För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Nu vill jag köpa äl test av dig hehe :) bättre lycka nästa månad
Å där kom den! Men inte jättebesviken. Hade de på känn o egentligen försökte vi ju inte aktivt denna gång så.. nu ska jag ta tag i min vikt på allvar och bli mer hälsosam. Hoppas på en graviditet snaaart såklart. Lycka till ni andra annars ses vi kanske i Majtråden! Jag väntar några veckor innan jag gör entré där.
Fan då! Men januaribebis är inte fel det heller. Kram <3
Å där kom den! Men inte jättebesviken. Hade de på känn o egentligen försökte vi ju inte aktivt denna gång så.. nu ska jag ta tag i min vikt på allvar och bli mer hälsosam. Hoppas på en graviditet snaaart såklart. Lycka till ni andra annars ses vi kanske i Majtråden! Jag väntar några veckor innan jag gör entré där.
Vad roligt att se alla plus, grattis!!
Själv är jag osäker på om jag får stanna kvar i BF december. Det svaga plusset blir inte starkare och digitala visar neg.. Har fortfarande kvar mina gravsymptom. Men jag misstänker starkt att något inte står rätt till. Är på BIM+2..
ÄL+9 - ÄL+11
ÄL+13 - ÄL+14
De starkaste när de torkat lite
Vad roligt att se alla plus, grattis!!
Själv är jag osäker på om jag får stanna kvar i BF december. Det svaga plusset blir inte starkare och digitala visar neg.. Har fortfarande kvar mina gravsymptom. Men jag misstänker starkt att något inte står rätt till. Är på BIM+2..
ÄL+9 - ÄL+11
ÄL+13 - ÄL+14
De starkaste när de torkat lite
Fan då! Men januaribebis är inte fel det heller. Kram <3
Yes. Skicka SMS 0731578940
Jag tänkte ev starta en tråd för oss som försökt mer än 6 månader. Om det inte tar sig denna månaden för mig
Vad synd den kom. Även om du hade den på känn. Men då blir det förhoppningsvis en tidig 2018 bebis för dig.
Tänkte ringa till MVC imorgon och prata lite med dem, ifall det går att få ta blodprov. Om det nu blir på gyn (annan stad) eller på VC. Så jag får veta svart på vitt hur det ser ut.