För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Inget plus på sjunde försöket heller. Testade väldigt negativt med predictor early precis (är på äl+10).
Inget plus på sjunde försöket heller. Testade väldigt negativt med predictor early precis (är på äl+10).
PE mäter väl från 15miu? Och hcg fördubblas varannan dag och man har under 3 hcg som ogravid. Och ägget fäster mellan dag 3-4 upp mot 10-11 dagar efter äl.
Så med andra ord kan du ju fortfarande vara hur lugn som helst :)
Fast jag förstår din uppgivenhet! Är i total avsaknad av symptom äl+7 och har redan kastat in handduken ...
Och här stod jag nyss o velade med ett predicator early i hand men ska hålla mig till morgon bitti... pyttelite rosa på pappret, fortfarande ömma/svullna bröst. Segt em möte på jobbet, vrid fram klockan!!
Det är såååjäkla segt att vänta på BIM!!! Har BIM 30/4 och aldrig har det varit så jobbigt att vänta på BIM som den här gången då jag fick missfall 31/3...
Jag håller tummarna för en tjejer!
Jag har samma symtom som igår. Så mår rätt bra men är rätt trött. Jobbat så sjukt mycket förra veckan så tror att det är lite sviter från det. Skönt att du mår bättre nu <3 Jag har BIM 30/4. När har du BIM?
Blir galen.. har beställt 4 gravtest, 2 early och två cb digitala, med expressleverans, gjorde detta i torsdags, de kom aldrig fredag så va säker på att de skulle komma idag. Självklart gjorde de inte de..
gjorde gravtest på min cb fertilitetsmonitor, de stod "inte gravid" men på Stickan är de ändå ett tydligt ganska svagt streck.. har bim på onsdag och vet att de kan va för tidigt att testa, därför jag beställde early.. blir galen på denna väntan.. får väl hoppas på att de kommer imorgon i brevlådan då..
Blir galen.. har beställt 4 gravtest, 2 early och två cb digitala, med expressleverans, gjorde detta i torsdags, de kom aldrig fredag så va säker på att de skulle komma idag. Självklart gjorde de inte de..
gjorde gravtest på min cb fertilitetsmonitor, de stod "inte gravid" men på Stickan är de ändå ett tydligt ganska svagt streck.. har bim på onsdag och vet att de kan va för tidigt att testa, därför jag beställde early.. blir galen på denna väntan.. får väl hoppas på att de kommer imorgon i brevlådan då..
Brunbrallan, jag har fått "gravid" på den en gång innan bim+1, förra månaden (slutade i MF v.6) och då va de ett ännu starkare streck.. detta mäter som ett normalt test så kan tänka mig att de är för tidigt.. samtidig lämnade detta svaret mig ännu mer nyfiken.. ???? hoppas verkligen early kommer imon så man kanske kan få tydligare svar..