• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • Fröfröken

Spännande!! Nu är det ju många som ska testa under närmsta dagarna. Jag, som helt trodde det var mensen imorse, har inte fått ngt mer rött under dagen o har fortsatt tokömma bröst...!! Dessutom en men cykel på 23 dar har jag ALDRIG haft. Månne det va en nidblödning jag hade imorse!

Tar predicator early imorn bitti (läs inatt) om det inte brakar loss nu ikväll .......

lycka till alla nu!!

• Ulrika34

Jag är en testnarkoman!!!!! Bim om 3-4 dagar, osäker efter missfallet förra månaden, har fått mina klassiska symtom och börjat mål lite illa, får svaga resultat på cb men jag borde vänta med att testa! Hade jag obegränsat med tester hade jag nog testat varje dag *10

• Fröfröken

Spännande är det, syns det nått? Jag laddar mod för i natt! Inge mer rött här sen imorse så har bara trosor nu o låtsats som inget har hänt

; )

• orzia1
    Ulrika34 skrev 2017-04-24 18:18:02 följande:

Jag är en testnarkoman!!!!! Bim om 3-4 dagar, osäker efter missfallet förra månaden, har fått mina klassiska symtom och börjat mål lite illa, får svaga resultat på cb men jag borde vänta med att testa! Hade jag obegränsat med tester hade jag nog testat varje dag *10

Ha ha.. Jag köpte alla test min kompis hade över så har typ 100 st sådana stickor. O jaaaa man testar galet mkt när man har de hemma
  • Fröfröken

Nu mår jag illa för att jag antingen är nervös .. eller för att jag mår illa..! Ursäkta täta inlägg men vill inte belasta mannen med mina våndor HELA kvällen ; )

• jhk88
    Fröfröken skrev 2017-04-24 20:26:47 följande:

Nu mår jag illa för att jag antingen är nervös .. eller för att jag mår illa..! Ursäkta täta inlägg men vill inte belasta mannen med mina våndor HELA kvällen ; )

Håller tummarna för dig!! <3

Jag har också tusen tankar! Den ena är att jag ikväll kände ett hugg i livmoder/höger äggstock... Sedan har jag ömma bröst. Molvärken har blivit värre sedan hugget jag kände vid kl 19. Jag hoppas sååå mycket men vågar inte hoppas samtidigt...
  • Fröfröken
    jhk88 skrev 2017-04-24 21:08:31 följande:

Håller tummarna för dig!! <3

Jag har också tusen tankar! Den ena är att jag ikväll kände ett hugg i livmoder/höger äggstock... Sedan har jag ömma bröst. Molvärken har blivit värre sedan hugget jag kände vid kl 19. Jag hoppas sååå mycket men vågar inte hoppas samtidigt...

Sån bergodalbana det är! När har du nu bim o när testar du? Lycka till! Inte ett uns rött mer idag , pyttelite brunt nu ikväll ...
  • jhk88
    Fröfröken skrev 2017-04-24 21:14:15 följande:

Sån bergodalbana det är! När har du nu bim o när testar du? Lycka till! Inte ett uns rött mer idag , pyttelite brunt nu ikväll ...

Det är en otrolig berg -och dalbana! Jag är lite osäker på BIM iom mitt missfall, men fick ett positivt ÄL-test den 17 så räknar med att BIM borde vara 30/4 ungefär. Tänkte försöka hålla mig till åtminstone fredag. Hoppas sååå för dig! <3
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017