• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • Annaba88
    Uschdå, var riktigt nära att testa idag men lyckades hålla mig. Börjar må illa väldigt lätt nu om det går ens lite för länge mellan måltiderna. Blir ju aningen utmanande nu när jag jobbar idag. Hade väldigt lite illamående förra graviditeten så vet inte var det här är nu. Är också lite rädd för att testa på måndag. Om det är negativt blev det nog inget den här månaden (mensen borde komma senast idag) och då är jag mer rädd att det ska ta länge innan kroppen är i balans igen efter spiral plus att det tog rätt länge senast att bli gravid. Har flera gånger känt att mensen börjar den senaste veckan, hugger och drar i magen men ingenting ännu. 
  • Stardust
    Snultan skrev 2017-04-22 12:25:24 följande:

Här är en till! Nada symtom. Brukar ha ont i dagarna flera innan mens. Ömma bröst. Mkt finnar.

De enda nu är lätt huvudvärk o trötthet några dagar och ett himla humör men de kan ju va pga sömnbrist/vattenbrist typ.. två negativa test. Är på cd 32 nu. Senaste cyklar har vart 25, 25 och 28... hmmm

Vet du när du ska ha din mens? Jag orkar inte hoppas längre. Jag är börjar bli fruktansvärt frustrerad. Hur länge har ni försökt?
  • Fröfröken

Har bara ondare o ondare i brösten o det brukar jag aldrig ha o detta från 8-9 dar innan bim, som är på fredag! Hoppet tänds, hjärnspöken eller ej ..!

• Snultan
    Stardust skrev 2017-04-22 13:11:02 följande:

Vet du när du ska ha din mens? Jag orkar inte hoppas längre. Jag är börjar bli fruktansvärt frustrerad. Hur länge har ni försökt?

Nä jag vet inte för den kommer olika varje gång :/ nu är jag på dag 32 och de va några månader sedan den va såhär lång så jag vet inte.. hmm.. mm de e väldigt frustrerande!! Detta är vårt 5e försök.. ni då?
    Matheus 131002!
  • Lykkeliv
    Fröfröken skrev 2017-04-22 17:16:11 följande:

Har bara ondare o ondare i brösten o det brukar jag aldrig ha o detta från 8-9 dar innan bim, som är på fredag! Hoppet tänds, hjärnspöken eller ej ..!

Hoppas!!! Tydliga blodådror också?
  • mickipicki
    Fröfröken skrev 2017-04-22 17:16:11 följande:

Har du bim 28/4?
  • Stardust
    Snultan skrev 2017-04-22 17:24:02 följande:

Nä jag vet inte för den kommer olika varje gång :/ nu är jag på dag 32 och de va några månader sedan den va såhär lång så jag vet inte.. hmm.. mm de e väldigt frustrerande!! Detta är vårt 5e försök.. ni då?

Okej och jag antar att du tagit ett test? Jag tog ett test igår, negativt.. Detta är vårt 10e försök
  • Annaivarson
    Snultan skrev 2017-04-22 17:24:02 följande:

Här sitter jag på dag 50 ingen mens och negativt test i förrigår väldigt frustrerande känner med dig !
  • Fröfröken
    mickipicki skrev 2017-04-22 19:47:17 följande:

Har du bim 28/4?

Bim 27 el 28/4.. ont/ömma verkligen men vågar inte tro nått! Dock det enda "tecken" jag INTE hade förra månaden när jag var skengravid.. fler här som känner rejält ömma bröst veckan före bim?

Blev alkoholfritt på resturangen nu ikväll! Hoppas gör man, lycka till alla !
  • Anonym (Längtar bebis)

Ni som gått över BMI men ändå neg test. Vilket test använder ni?

Svar på tråden För oss med BIM i april 2017