För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Här är en till! Nada symtom. Brukar ha ont i dagarna flera innan mens. Ömma bröst. Mkt finnar.
De enda nu är lätt huvudvärk o trötthet några dagar och ett himla humör men de kan ju va pga sömnbrist/vattenbrist typ.. två negativa test. Är på cd 32 nu. Senaste cyklar har vart 25, 25 och 28... hmmm
Har bara ondare o ondare i brösten o det brukar jag aldrig ha o detta från 8-9 dar innan bim, som är på fredag! Hoppet tänds, hjärnspöken eller ej ..!
Vet du när du ska ha din mens? Jag orkar inte hoppas längre. Jag är börjar bli fruktansvärt frustrerad. Hur länge har ni försökt?
Har bara ondare o ondare i brösten o det brukar jag aldrig ha o detta från 8-9 dar innan bim, som är på fredag! Hoppet tänds, hjärnspöken eller ej ..!
Nä jag vet inte för den kommer olika varje gång :/ nu är jag på dag 32 och de va några månader sedan den va såhär lång så jag vet inte.. hmm.. mm de e väldigt frustrerande!! Detta är vårt 5e försök.. ni då?
Nä jag vet inte för den kommer olika varje gång :/ nu är jag på dag 32 och de va några månader sedan den va såhär lång så jag vet inte.. hmm.. mm de e väldigt frustrerande!! Detta är vårt 5e försök.. ni då?
Har du bim 28/4?
Ni som gått över BMI men ändå neg test. Vilket test använder ni?