• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • Isathe

De behövdes tydligen ett negativt gravtest för att mensen skulle komma. Den har nu smugit igång nu på morgonen. Så nya tag i maj för en ev. januari bebis.

Jag säger stort grattis till alla som redan plussat och önskar er som väntar på BIM stort lycka till!!

• orzia1
    Snultan skrev 2017-04-22 08:36:28 följande:

Tog ett till test nu på morgonen som också var blankt :/ fotfarande inga tecken på mens men den har dykt upp utan förvarning innan så jag förväntar mig att den kommer när som. Har den inte kommit innan måndag morgon tar jag ett nytt test men hoppet att vara gravid nu känns mycket litet..

Nej vad trist. Men så länge mensen inte kommer så finns det hopp
  • orzia1
    Snultan skrev 2017-04-22 08:40:21 följande:

Vad gör man föresten åt att få mer regelbunden mens? Finns det något man kan ta?

Sedan jag började mäta i juni förra året har mina cyklar varierat mellan 25 och 39 dagar:/

Jag tror att även progestrall ska kunna göra mensen mer regelbunden. Jag har ganska regelbunden mens men ska smörja med den för att förlänga ngn dag mellan ägglossning och mens, så det har en chans att hinna fästa.
  • Anonym (Längtar bebis)

Bim 19/4 och fortfarande ingen mens. Är på dag 30 nu. Brukar ha en cykel runt 24-25 dagar och som längst 26-27. Varför ska den krångla nu?? Har negativt test. Haft nån blodig flytning som försvunnit. Vill bara mensen ska komma nu så vi kan invänta nästa äl

• Stardust

Om min menscykel är lika kort som de två föregående har jag bim imorgon. Så bim är mellan 23-29 om man ska räknar med min "normala" på 26 dagar. Inte ett enda symptom. Alla de andra 9 försöken har jag känt av allt möjligt. Någon annan som inte heller känner av något? Tycker det är dags för ett plus nu..

• orzia1
    Anonym (Längtar bebis) skrev 2017-04-22 10:03:56 följande:

Bim 19/4 och fortfarande ingen mens. Är på dag 30 nu. Brukar ha en cykel runt 24-25 dagar och som längst 26-27. Varför ska den krångla nu?? Har negativt test. Haft nån blodig flytning som försvunnit. Vill bara mensen ska komma nu så vi kan invänta nästa äl

Ja det är drygt när man får minus och mensen är sen. Hoppas du får plus inom ngr dagar
  • Snultan
    orzia1 skrev 2017-04-22 08:51:02 följande:

Jag tror att även progestrall ska kunna göra mensen mer regelbunden. Jag har ganska regelbunden mens men ska smörja med den för att förlänga ngn dag mellan ägglossning och mens, så det har en chans att hinna fästa.

Ja jag ska nog oxå köpa det nu till näsya försök om inte de tatt sig nu
    Matheus 131002!
  • Snultan
    Stardust skrev 2017-04-22 11:08:54 följande:

Om min menscykel är lika kort som de två föregående har jag bim imorgon. Så bim är mellan 23-29 om man ska räknar med min "normala" på 26 dagar. Inte ett enda symptom. Alla de andra 9 försöken har jag känt av allt möjligt. Någon annan som inte heller känner av något? Tycker det är dags för ett plus nu..

Här är en till! Nada symtom. Brukar ha ont i dagarna flera innan mens. Ömma bröst. Mkt finnar.

De enda nu är lätt huvudvärk o trötthet några dagar och ett himla humör men de kan ju va pga sömnbrist/vattenbrist typ.. två negativa test. Är på cd 32 nu. Senaste cyklar har vart 25, 25 och 28... hmmm
    Matheus 131002!
  • Lykkeliv
    Stardust skrev 2017-04-22 11:08:54 följande:

Inga symtom här heller... och ingen mens än. Men vet inte när jag ska räkna bim eftersom jag haft ett MA. Enl min vanliga cykel så hade jag bim i torsdags
  • Stardust
    Snultan skrev 2017-04-22 12:25:24 följande:

Här är en till! Nada symtom. Brukar ha ont i dagarna flera innan mens. Ömma bröst. Mkt finnar.

De enda nu är lätt huvudvärk o trötthet några dagar och ett himla humör men de kan ju va pga sömnbrist/vattenbrist typ.. två negativa test. Är på cd 32 nu. Senaste cyklar har vart 25, 25 och 28... hmmm

Vet du när du ska ha din mens? Jag orkar inte hoppas längre. Jag är börjar bli fruktansvärt frustrerad. Hur länge har ni försökt?
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017