För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Så många med bim nu och väldigt snart!!! Spännande! :)) här lyser mensen ännu med sin frånvaro. Ska testa imorgon kanske... gjorde ett i morse som var negativt. Vet ej när jag har bim eftersom jag hade ett ma o inte fått första mensen än.
Håller tummarna för oss alla!!
BIM+1 och tog detta testet ikväll. Hade en rosaktig flytning i lördags som jag trodde var början på mensen men sen försvann det efter några timmar. efter det har jag inte haft några tecken på mens. tog testet i kväll, ca två timmar efter att jag hade varit på toaletten gången innan. Vad tror ni? Hjärnspöken?
Ser nått! Jag kör inatt/bitti , test alltså ; )
BIM+1 och tog detta testet ikväll. Hade en rosaktig flytning i lördags som jag trodde var början på mensen men sen försvann det efter några timmar. efter det har jag inte haft några tecken på mens. tog testet i kväll, ca två timmar efter att jag hade varit på toaletten gången innan. Vad tror ni? Hjärnspöken?
Mila3: visst syns det! Grattis!!
Själv fick jag ju liten blödning igår morse sen inget mer.. fortsatt ömma bröst men BLANKT när jag testade inatt : / men sitter lugnt i båten än (så länge inte mensen brakar loss, men det känns inte så!!) jag tror det var förtidigt att testa...!
Hur går det för er andra ?
Mila3: visst syns det! Grattis!!
Själv fick jag ju liten blödning igår morse sen inget mer.. fortsatt ömma bröst men BLANKT när jag testade inatt : / men sitter lugnt i båten än (så länge inte mensen brakar loss, men det känns inte så!!) jag tror det var förtidigt att testa...!
Hur går det för er andra ?
Grattis! Det där är helt klart ett plus
Testade nu på morgonen. Skulle haft mens i fredags och har inte testat sen dess.
Någon mer som plussat som vill följas åt?
Fick några droppar rött blod igår kväll vid 21,00, förberedde mig på att mensen skulle braka loss inatt men nej, inget, har ingen mensvärk heller, vet inte vad jag ska tro riktigt..... men jag tar det med ro, nu är jag super förkyld och har en tuff vecka framför mig med jobb och projekt så jag låter veckan gå..... skickar en stor grattis kram till alla som lyckats få ett + denna månad och ett stor lyckospark till alla som kämpar