BIM Juni 2017
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Okej. Men vi får hoppas på att det tar sig ändå. Håller tummarna! :)
Börjat känna lite stickningar ner till och nästan lite mensvärkaktigt. Finns de ens möjlighet att känna något när ägget eventuellt fäster? :)
Hej! Väntar också på BIM-dagen, som borde vara 17-18 juni någonstans. Har inte mätt med ÄL-stickor så har dålig koll :)
Slutade med p-piller i mars och blev gravid direkt. Tyvärr fick jag missfall i vecka 6, början av maj.. Hoppas så att kroppen vill igen!!
Är inte alls överens med FF (Fertility Friend) om när min ÄL var. Fick låg temp en dag och sen steg den, men hade sovit med öppen mun och hade ont i halsen dagen efter. Ser jag till kroppen och alla tecken där, så skedde ÄL för någon dag sedan. Så det är det jag kommer räkna på. BIM runt 18:e.
Det är som ägglossnings test som också mäter östrogen som ökar innan lh topp och sen äl. Men denna gång fick jag bara hög fertilitet i 16 dagar hittills. Så ägget kanske aldrig lossade. Men hoppas! Enligt temp ska jag vara på äl +11 idag så antingen med imorgon eller söndag. Hade 11 dagar lutealfas förra gången, vet ej varför den brukar var 14. Så är väl bara att vänta.
Känner igen dej från tidigare månads trådar. Vart är du i cyklen?:)
Morgonens test var negativt, anade det när jag fick blödningar för någon dag sedan. Min mamma hade helt vanliga blödningar under flera av sina graviditeter och min ena syster hade det under sin graviditet med, så hoppades lite att det kanske var så för mig med. Men det är bara att hålla tummarna att det går vägen nästa äl om knappt 2 veckor! ????
Bim på fredag men plussade stark idag. Trodde inte d skulle gå denna månad då jag hade så ont vid ägglossning så kunde knappt ha sex. Är så glad och hoppas på att allt går som det ska:)
Just d måste oxå skriva. Tog ett grav test bara för att jag igår kväll testade med ett ägglossningstest och fick en fast smiley :)
Nu ska vi se om jag får med dagens tester
Imorse

Nr 2

Cb early

Och som vanligt syns det alltid bättre irl och sen drar väl fl ner kvalitén..
Bim på fredag men plussade stark idag. Trodde inte d skulle gå denna månad då jag hade så ont vid ägglossning så kunde knappt ha sex. Är så glad och hoppas på att allt går som det ska:)