BIM Juni 2017
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Då var äl över för den här gången enligt appen. Första försöket så har inte kört med ältest..
Bara den långa väntan tills bim den 17e.. känns som en evighet haha
Då var äl över för den här gången enligt appen. Första försöket så har inte kört med ältest..
Bara den långa väntan tills bim den 17e.. känns som en evighet haha
Åh denna långa väntan asså!! Blir tokig! Men egentligen känner jag mig väldigt gravid å vet inte varför jag ändå vill att det ska bli lördag och Bim. Bim-4 idag iaf och jag håller någonstans på att stålsätta mig gör ett negativt test på lördag.
Någon med "känningar"
Åh denna långa väntan asså!! Blir tokig! Men egentligen känner jag mig väldigt ogravid å vet inte varför jag ändå vill att det ska bli lördag och Bim. Bim-4 idag iaf och jag håller någonstans på att stålsätta mig gör ett negativt test på lördag.
Någon med "känningar"
Monitorn måste blivit knasig denna gången. Fortfarande hög, läste på cb att den kunde göra det i 19 dagar. Ska ta ett grav test imon igen. Har ont i brösten vilket jag inte haft dom andra försöken, kan inte låta bli att hoppas lite....
Monitorn måste blivit knasig denna gången. Fortfarande hög, läste på cb att den kunde göra det i 19 dagar. Ska ta ett grav test imon igen. Har ont i brösten vilket jag inte haft dom andra försöken, kan inte låta bli att hoppas lite....
Hon sa inget om de utan sa att livmodern såg bra ut bara.. när jag frågade blev hon lite irriterad och svarade att huvudsaken är att det inte är nått allvarligt. Och ja de har hon rätt i. Så jag fick aldrig svar på de tyvärr :/
Fått rejäla hugg i livmodertrakten idag. Kommer när jag hostar, nyser, andas djupt och när jag reser mig fort. Är på äl+14 eller äl+11... Tempen har varit lite konstig så för att slippa bli besviken och tro att mensen ev. blir lite sen så ställer jag in mig på äl+11 och bim 10 juni.
Vet inte hur en monitor fungerar så kan inte ge några tips där, men när ska du ha bim?