BIM Juni 2017
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D

För någon timme sedan fick jag ont i/bakom naveln ?:O när jag sträcker på mig så känns de som att de drar i naveln och neråt ?:O .. äl +8 och bim -6... någon som vet vad detta kan va ?..
Solklart positivt så Grattis !! :)
Vågar knappt tro att det är sant, eller är det ens sant?? Hur pålitliga är graviditetskollens tidiga tester? Enligt appen ska jag ha mens om 5dagar... #spänd!!
Vågar knappt tro att det är sant, eller är det ens sant?? Hur pålitliga är graviditetskollens tidiga tester? Enligt appen ska jag ha mens om 5dagar... #spänd!!
Bim på fredag men plussade stark idag. Trodde inte d skulle gå denna månad då jag hade så ont vid ägglossning så kunde knappt ha sex. Är så glad och hoppas på att allt går som det ska:)
Jag hoppar gärna in i tråden, är på ÄL+11 idag, skulle ha haft mens igår eller idag enligt natural cycles... dock var min follikulärfas extra lång denna gång då jag fick missfall (v.6) den 6 maj. Har bara fått negativa gravtest hittills (testlagret) men på fredag morgon tänkte jag testa med clearblue... usch så nervös väntan, blir verkligen en odräglig människa av att gå och småhoppas så här! Har lusläst så många trådar här som ångestdämpning...
Har haft molvärk och ljumsksmärta sedan 5 dagar, dock har min temp börjat vända ner igen så mensen kommer säkert imorgon :(
Kram på er alla kämpare!