• Miniiipaj

BIM Juni 2017

Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)

Nån mer? :D

• Svar på tråden BIM Juni 2017
  • Lykkeliv

Då var det dags för ÄL här... ska va i helgen. Så får vi väl se vad vi kan åstadkomma och sen en eviiig väntan på bim :/

• Kroneet

Blir så ledsen...nedersta från i morse...

Det rosa från den igår är svagare nu än igår.

• typ89
    Kroneet skrev 2017-06-08 07:13:02 följande:

Vilken dag är du på efter äl? Kisset kanske bara var mer utspätt. Och en del får starkare på kvällen än morgonen. Håller tummarna för att de går bra!
  • Skrutt 83
    Kroneet skrev 2017-06-08 07:13:02 följande:

Jag och många andra får starkare på kvällen än morgonen, häller tummarna att det blir starkare igen om du testar i em
    Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
  • Skrutt 83

Äl+8 idag, testade självklart toknegativt. Jag VET innerst inne att det är sjukt sjukt tidigt och att det såklart inte behöver betyda något alls.. men magkänslan bara skriker att det inte blir något denna månad heller.. tycker jag haft en hel del symtom sista 2 dagarna nu men ändå känns det hopplöst.. känns som jag aldrig kommer få se ett fint plus på Stickan igen. Nu börjar jag känna mig orolig att jag inte kommer ha någon liten i magen när vi passerar bf vi hade med vårt mf i dec.. blä, en riktig skitdag. Ska försöka ha hopp till imorgon på äl+9 iallafall

Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
  • Lillafisfia

En fråga! Nån som fått ett streck åt fel håll?? Räknar självklart detta som negativt mest nyfiken på om det händer ibland?! Skulle tippa att jag är på äl+11!

• Mariiieee

God morgon alla ihop

Vad gör.ni för att få tiden att gå från äl till bim? Väntan kan ju göra en smått galen

Själv försöker jag att pyssla ute i trädgården, mysa med min älskade häst, umgås med mina barn på 9år och 12år. Snart vankas det semester (#) Bim för min del är väl kanske på tisdag eller fredag nästa vecka. Lutealfasen har varierat mellan 11-15 dagar.

• PuLoha

Har bim 17-18 juni så ganska långt kvar. Har dock ömma bröst och haft det sedan äl, får se om det betyder något. 

• PuLoha
    Lillafisfia skrev 2017-06-08 08:00:36 följande:

Meh, syns ju inget på fl... syntes tydligt på riktigt! Här är en till

Jag tror tyvärr det bara är färgrester så jag tolkar testet negativt.
Svar på tråden BIM Juni 2017