• Miniiipaj

BIM Juni 2017

Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)

Nån mer? :D

• Svar på tråden BIM Juni 2017
  • oONinniOo
    Milou3 skrev 2017-06-19 12:35:13 följande:

Har du testat i dag?

Nope, har inga test hemma. Det kommer två på posten eventuellt imorgon, så jag får vackert hålla mig tills dess.
  • Ulrika34
    ostarihavet skrev 2017-06-19 13:24:42 följande:

gav upp hoppet när jag fick neg på pe bim-2 :) 

Är det vanligt att plussa senare än så?

Känner mig fortfarande konstig, sist plussade jag på bim+2 men fick missfall kort därefter

Under alla mina friska gradiviteter som slutade med barn så plussade jag nästan tre till fyra dagar efter Bim, nu i mars månad plussade jag på Bim -4 och det slutade i ett missfall.
  • Ulrika34
    Mariiieee skrev 2017-06-19 06:53:28 följande:

Mitt tredje barn

Härligt! Hur gamla?
  • ostarihavet
    Ulrika34 skrev 2017-06-19 17:11:02 följande:

Under alla mina friska gradiviteter som slutade med barn så plussade jag nästan tre till fyra dagar efter Bim, nu i mars månad plussade jag på Bim -4 och det slutade i ett missfall.

Tack för svar, beklagar ditt missfall!

Ska testa imorgon på bim om inte mensen kommer och ett på fredag.

Har haft sååå ont i korsryggen idag så säkert mensen som är på gång..
  • Milou3
    Ulrika34 skrev 2017-06-19 17:11:02 följande:

Vet du när du hade äl då du plussade efter BIM och hade du testat innan BIM?
  • Ulrika34
    Milou3 skrev 2017-06-19 18:49:43 följande:

Om jag tänker tillbaka på min yngsta son som är 5 år nu så testade jag på bim dagen och fick negativt, använde då cb + och det va tvärblankt, 3 dagar senare och ingen mens men kraftiga flytningar så plussade jag svagt, minns att jag va så orolig, tyckte att det var för svagt för att vara en frisk gradivitet, gjorde sen ett tidigt ultraljud i vecka 7+5 enligt mina uträkningar men blev flyttat tillbaka 1 vecka, man såg inget hjärta, sen bokade jag ett ul efter 2 veckor och då såg man hjärtslag, jag har haft ett x 2 år tidigare
  • Ulrika34
    Milou3 skrev 2017-06-19 18:49:43 följande:

Kan du tillväga att jag hade 0 symtom, ingenting!! Och jag är känslig typ! Ägget fäste sent
  • Ulrika34

Hur många gradiviteter har ni bakom er? Jag har 4 barn, 3 missfall varav det andra missfallet var ett X och en abort i tonåren. Så sammanlagt 8 gradiviteter.

• Sivans

Vad stressande det är att hela tiden tänka på alla dessa symtom.. försöker tänka tillbaka på tidigare graviditeter och kan inte minnas att jag hade tidiga symtom, ändå är det jobbigt.

Ca. ÄL+ 8 och har under senaste tiden till och från haft känningar i äggstockarna..

Båda mina barn är tillverkade på första försöket och även det är stressande. Haha Men nu när jag har masserat 30 år så kanske det inte är lika enkelt..

Svar på tråden BIM Juni 2017