BIM Juni 2017
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Har du testat i dag?
gav upp hoppet när jag fick neg på pe bim-2 :)
Är det vanligt att plussa senare än så?
Känner mig fortfarande konstig, sist plussade jag på bim+2 men fick missfall kort därefter
Mitt tredje barn
Under alla mina friska gradiviteter som slutade med barn så plussade jag nästan tre till fyra dagar efter Bim, nu i mars månad plussade jag på Bim -4 och det slutade i ett missfall.
Under alla mina friska gradiviteter som slutade med barn så plussade jag nästan tre till fyra dagar efter Bim, nu i mars månad plussade jag på Bim -4 och det slutade i ett missfall.
Vet du när du hade äl då du plussade efter BIM och hade du testat innan BIM?
Vet du när du hade äl då du plussade efter BIM och hade du testat innan BIM?
Hur många gradiviteter har ni bakom er? Jag har 4 barn, 3 missfall varav det andra missfallet var ett X och en abort i tonåren. Så sammanlagt 8 gradiviteter.
Vad stressande det är att hela tiden tänka på alla dessa symtom.. försöker tänka tillbaka på tidigare graviditeter och kan inte minnas att jag hade tidiga symtom, ändå är det jobbigt.
Ca. ÄL+ 8 och har under senaste tiden till och från haft känningar i äggstockarna..
Båda mina barn är tillverkade på första försöket och även det är stressande. Haha Men nu när jag har masserat 30 år så kanske det inte är lika enkelt..
Hoppar in här! bIM på onsdag :) hur går de för alla andra??