• Miniiipaj

BIM Juni 2017

Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)

Nån mer? :D

• Svar på tråden BIM Juni 2017
  • Hansson88
    Milou3 skrev 2017-06-20 10:43:01 följande:

Ja nyss! Och det va positivt! Så förbannat lycklig och rädd. 10 försök senare och många tårar.

Woho! Grattis!
  • Milou3
    Ulrika34 skrev 2017-06-20 10:44:28 följande:

åhhhhh vad kul!!!!!!! har du bild? stor kram!!!

• Milou3

Som jag skrev i en annan tråd nyss, enda månaden av 10 som vi försökt utan ett endaste symptom. Mådde illa i 30 minuter i söndags och kissat ofta men har haft uvi så trodde det berodde på det. Aldrig haft så sladdriga och oömma bröst. I morse började de spänna lite och jag fick även en svag känsla att det kanske kanske kunde va nåt på g.

• Ulrika34
    Milou3 skrev 2017-06-20 11:04:38 följande:

Som jag skrev i en annan tråd nyss, enda månaden av 10 som vi försökt utan ett endaste symptom. Mådde illa i 30 minuter i söndags och kissat ofta men har haft uvi så trodde det berodde på det. Aldrig haft så sladdriga och oömma bröst. I morse började de spänna lite och jag fick även en svag känsla att det kanske kanske kunde va nåt på g.

Åhhhh vad skoj, och ett solklart +...... stort mega grattis  
  • Milou3
    Ulrika34 skrev 2017-06-20 11:17:20 följande:

Åhhhh vad skoj, och ett solklart +...... stort mega grattis  

Tack snälla!!
  • Hoppas på plus

Jag har bim idag. Jag har inte testat än. Är så himla rädd. Vågar inte testa. Ska kanske vänta några dagar och testa sen... Jag har nästan inga symtomer. Har lite ont i nedre delen av ryggen och ibland magen, men ingen illamående eller spända bröst. Ohhhh så jävla jobbigt.

• Hansson88
    Hoppas på plus skrev 2017-06-20 12:23:45 följande:

Jag har bim idag. Jag har inte testat än. Är så himla rädd. Vågar inte testa. Ska kanske vänta några dagar och testa sen... Jag har nästan inga symtomer. Har lite ont i nedre delen av ryggen och ibland magen, men ingen illamående eller spända bröst. Ohhhh så jävla jobbigt.

Testa.
  • Lykkeliv

Tog ett testa tidigt gravtest nyss. Dock bara en timme efter förra toabesöket o urinen va ganska ljus.

Men kunde faktiskt ana ett svagt streck!!!! Har aldrig kunnat ana innan de har varit tokblankt då!!!

Får ta ett nytt om 4 timmar. Bim -3 till -5 idag

• oONinniOo

Så roligt att det äntligen tog sig! Håller tummarna att det stannar kvar också! Grattis!
  • ostarihavet

Nej du skojar?? Fan vad kul!!! Stort grattis!!! När har du bim? :D
Svar på tråden BIM Juni 2017