• Miniiipaj

BIM Juni 2017

Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)

Nån mer? :D

• Svar på tråden BIM Juni 2017
  • Milou3
    ostarihavet skrev 2017-06-20 07:45:58 följande:

Bim idag och negativt test :) laddar upp inför nästa månad istället!

Usch :( joinar dig snart, bim i morgon.
  • Litentrolle

Hur svagt kan ett gravtest va? Spelar det någon roll hur svagt det är? Är det ändå positivt? Strecket är liksom så svagt att man nästan tror att det är spök.

• regndroppe
    Milou3 skrev 2017-06-19 22:10:45 följande:

Åhhh!!! :) kan du inte lägga upp en bild?!

Jag kikar och kikar på mitt test jag tog på äl+9, behöver jämföra. 90% av mig tror på torkstreck/spök och resterande procenten hoppas ju på tidigt gravidstreck :)

Ulrika34 skrev 2017-06-19 22:10:17 följande:

åh har du igen bild??

Jag har bild, ska se om jag kan lägga upp från datorn ikväll! Testet imorse såg nästan likadant ut... Känns som att man stirrar sig helt förvirrad när man försöker tyda :p Jag fick positivt äl-test i söndags, som tydligen både kan betyda mens, äl och graviditet. Mensen har dock inte kommit än. :) Bim idag eller igår.
  • Ulrika34

Det där ser positivt ut, har du testat med något annat test än mini-stickorna?

Milou3 skrev 2017-06-19 22:19:12 följande:
    Absolut! Men jag riktade testet mot ljuset så det blir säkert ett svagt positivt streck då oavsett om det är negativt. Aldrig testat det tidigare.

• Ulrika34

Just denna test, CB+ är så svår att tolka, jag ser absolut att det syns ett svagt streck men frågan är om det är spökstreck eller om du testat för tidigt. när har du bim?

Litentrolle skrev 2017-06-20 07:54:30 följande:

Hur svagt kan ett gravtest va? Spelar det någon roll hur svagt det är? Är det ändå positivt? Strecket är liksom så svagt att man nästan tror att det är spök.

• Ulrika34
    regndroppe skrev 2017-06-20 09:19:26 följande:
    Ulrika34 skrev 2017-06-19 22:10:17 följande:

åh har du igen bild??

Jag har bild, ska se om jag kan lägga upp från datorn ikväll! Testet imorse såg nästan likadant ut... Känns som att man stirrar sig helt förvirrad när man försöker tyda :p Jag fick positivt äl-test i söndags, som tydligen både kan betyda mens, äl och graviditet. Mensen har dock inte kommit än. :) Bim idag eller igår.
    men vad spännande, Ja lägg ut en bild sen ikväll, väntar tålmodigt
  • Milou3
    Ulrika34 skrev 2017-06-20 10:39:35 följande:

Det där ser positivt ut, har du testat med något annat test än mini-stickorna?

Ja nyss! Och det va positivt! Så förbannat lycklig och rädd. 10 försök senare och många tårar.
  • Ulrika34
    Milou3 skrev 2017-06-20 10:43:01 följande:
    Ja nyss! Och det va positivt! Så förbannat lycklig och rädd. 10 försök senare och många tårar.
    åhhhhh vad kul!!!!!!! har du bild? stor kram!!!
Svar på tråden BIM Juni 2017