• Kakan53

Bim runt 11 juni

Ägglossning idag då..
    Efter ett par dagar med en sur gubbe så har det inte blivit nåt dansande i sänghalmen sen tre dagar tillbaka (enligt appen så dansade vi två dagar på "hög risk för graviditet" ändå)
    För en stund sen kom han och sa att han skulle sluta tjura, så ikväll blir det förhoppningsvis en tango.
    Plockade ut kopparspiralen för ca två veckor sen. Alltså nästan lagom till förra mensen och nu hoppas vi på att det inte blir nån mer på några månader. Detta blir i så fall barn nummer två, vi har en liten kille på 3 år innan.
    Någon som vill göra mig sällskap i väntandet?

• Svar på tråden Bim runt 11 juni
  • Tumvante
    Sivans skrev 2017-06-14 19:57:58 följande:

Ni som redan plussat. Hur långt efter äl började ni då symtom?

Hmm, har känt nu kanske sedan Bim-2 svagt illamående efter lunch i typ tio min... Och har sedan några dagar efter äl fått en massa elaka finnar... Lite molvärk i dag på Bim+1, och astrött sedan i måndags (bim-1) om eftermiddagarna... Men det kan bero på tråk på jobbet
  • GinaS
    Tumvante skrev 2017-06-14 21:16:31 följande:

Grattis!!!!! Yay!

Tack så mycket! ????
  • GinaS
    Sivans skrev 2017-06-14 19:57:58 följande:

Ni som redan plussat. Hur långt efter äl började ni då symtom?

Hade äl ca 3-5 juni och jag fick symptom för tre dagar sen då jag kände EXTREM trötthet ville vara sova hela dagarna hade stickningar och fick röd Rosa flytning ingen illamående i sikte än iaf skönt!!
  • Lycklig88

Var det någon som provat bidrottninggele ? Jag e rädd att jag gjort så att min cykel blivit konstig av dom. Åt det v

Ca 10 dagar eller mindre. Nu e mensen sen 3 dagar och är inte gravid. Mensen är aldrig sen annars. Börjar bli orolig för känns inte direkt som den kommer dyka upp heller. Borde aldrig provat sån skit.

• Lycklig88
    anna7607 skrev 2017-06-14 14:03:45 följande:

Om allt hokouspokus skulle funka behövdes inga ivf kliniker. Finns inga läkare som rekommenderar något sånt. Man har bara turen att bli gravid när man äter sånt. Inte för att man äter. Då skulle ju alla läkare rekommendera allt som vi tror funkar. Jag har stoppat i mig de mesta och inget funkar haha försök nr 27 nästa gång

Åh försök 27. Hoppas du får plusset snart.
  • anna7607
    Lycklig88 skrev 2017-06-15 09:03:20 följande:

Åh försök 27. Hoppas du får plusset snart.

Ja jag börjar ge upp. Man blir ju lite smått galen
  • Lycklig88
    anna7607 skrev 2017-06-15 13:06:59 följande:

Ja jag börjar ge upp. Man blir ju lite smått galen

Ja det förstår jag. Dumt av mig att klaga som försökt så kort tid. All styrka till dig och snart så tar det för dig :) det tror jag på hihi
  • DragonWoman
    Kakan53 skrev 2017-06-21 07:47:49 följande:

Såja, då börjar en ny omgång i höet då.

Vilka är fortfarande med?

Är fortfarande i kulisserna beräknad ägglossning i helgen... Och Bim 8 juli tror jag det blir.
  • Kakan53
    DragonWoman skrev 2017-06-21 09:00:08 följande:
    Är fortfarande i kulisserna beräknad ägglossning i helgen... Och Bim 8 juli tror jag det blir.
    Jag beräknade ägglossning idag egentligen men med genomskinliga flytningar både i förrgår och igår så vet i tusan. Hade sex båda dagarna och kommer fortsätta hela midsommarhelgen. Här ska inga ägg få komma ut orörda minsann ;P
Svar på tråden Bim runt 11 juni