• Kakan53

Bim runt 11 juni

Ägglossning idag då..
    Efter ett par dagar med en sur gubbe så har det inte blivit nåt dansande i sänghalmen sen tre dagar tillbaka (enligt appen så dansade vi två dagar på "hög risk för graviditet" ändå)
    För en stund sen kom han och sa att han skulle sluta tjura, så ikväll blir det förhoppningsvis en tango.
    Plockade ut kopparspiralen för ca två veckor sen. Alltså nästan lagom till förra mensen och nu hoppas vi på att det inte blir nån mer på några månader. Detta blir i så fall barn nummer två, vi har en liten kille på 3 år innan.
    Någon som vill göra mig sällskap i väntandet?

• Svar på tråden Bim runt 11 juni
  • Tumvante

Just det, min bild som man nästan nog inte såg något på...

Det har nog tagit sig...

• Tezzan
    Tumvante skrev 2017-06-11 20:08:58 följande:

Bilden fastnade inte...

Grattis
  • Starlights
    MistyM skrev 2017-06-11 19:32:13 följande:
    Jag har samma sak. Borde ha skett idag (men ibland är det en dag längre cykel än vanligt) så väntar på imorgon. Tog neg test igår så testar inget mer nu utan väntar på mens först. Hur länge har du försökt?
    Åh håller tummarna för oss!

Det här är 10e månaden för oss, men hade paus några månader då jag blev gravid men det var ett utomkvedshavandeskap som slutade med operation osv. 

Hur länge har du försökt? :)
  • MistyM
    Starlights skrev 2017-06-11 20:33:12 följande:
    Åh håller tummarna för oss!

Det här är 10e månaden för oss, men hade paus några månader då jag blev gravid men det var ett utomkvedshavandeskap som slutade med operation osv. 

Hur länge har du försökt? :)
    Håller tummarna också! :) 6 månader här, aldrig varit gravid förut. Så är lite nervöst när man inte vet om man kan bli det på egen hand, och så vidare.
  • anna7607

Den hoppa igång igen... ska man orka med ännu ett försök... vete tusan. Grattis till er som plussat

• MixMix

Hej!

Jag hoppar in här jag med, då jag har BIM allt från den 12-17 e. Ähar haft oregelbundet sedan mitt utomkvedes förra året så cykeln är som den är :) hur går det för er andra som fortfarande inväntar dagen?? Några känningar eller tecken ännu??? :)

• Starlights
    MistyM skrev 2017-06-11 21:49:45 följande:

Håller tummarna också! :) 6 månader här, aldrig varit gravid förut. Så är lite nervöst när man inte vet om man kan bli det på egen hand, och så vidare.

Jaa, vi har ju som inte lyckats på riktigt heller, och lär ju inte vara enklare nu med bara en äggledare .. men tänker inte ge upp :)
  • Starlights
    MixMix skrev 2017-06-11 22:06:15 följande:

Hej!

Jag hoppar in här jag med, då jag har BIM allt från den 12-17 e. Ähar haft oregelbundet sedan mitt utomkvedes förra året så cykeln är som den är :) hur går det för er andra som fortfarande inväntar dagen?? Några känningar eller tecken ännu??? :)

När hade du utomkveds? Tog kroppen hand om det själv eller blev du opererad?

Bm idag för mig, men inga symtom alla än så länge. Så mensen lär väl komma i morgon då..
Svar på tråden Bim runt 11 juni