• Kakan53

Bim runt 11 juni

Ägglossning idag då..
    Efter ett par dagar med en sur gubbe så har det inte blivit nåt dansande i sänghalmen sen tre dagar tillbaka (enligt appen så dansade vi två dagar på "hög risk för graviditet" ändå)
    För en stund sen kom han och sa att han skulle sluta tjura, så ikväll blir det förhoppningsvis en tango.
    Plockade ut kopparspiralen för ca två veckor sen. Alltså nästan lagom till förra mensen och nu hoppas vi på att det inte blir nån mer på några månader. Detta blir i så fall barn nummer två, vi har en liten kille på 3 år innan.
    Någon som vill göra mig sällskap i väntandet?

• Svar på tråden Bim runt 11 juni
  • Kakan53

Grattis till er som plussat och jag håller tummarna till er som inte vet ännu.
    Själv får det bli ett nytt försök till nästa äl. Ingen brådska för oss och detta var egentligen första försöket, men jag vill gärna ha en vårbebis :P

• MixMix
    Starlights skrev 2017-06-11 23:10:51 följande:

När hade du utomkveds? Tog kroppen hand om det själv eller blev du opererad?

Bm idag för mig, men inga symtom alla än så länge. Så mensen lär väl komma i morgon då..

Opererades för utomkvedes ibörjan på annars förra året. Äggledare fick opereras bort då jag hade gått med det i över 11veckor.

Ååh har du testat dig idag?!?
  • Starlights
    MixMix skrev 2017-06-12 11:25:40 följande:

Opererades för utomkvedes ibörjan på annars förra året. Äggledare fick opereras bort då jag hade gått med det i över 11veckor.

Ååh har du testat dig idag?!?

Ah okej. Jag blev också opererad förra året. Men har haft en ganska normal cykel efteråt faktiskt, känns skönt.

Nä tog inget test i morse, men om jag inte får tant röd idag så tar jag ett test i morgon. Har inte så långa stickor kvar så vill inte slösa haha.
  • MixMix
    Starlights skrev 2017-06-12 11:54:20 följande:

Många*

Aa förstår, kom på att cykeln kan vara förändrad ännu på grund av att jag satte in en marina i tre månader för att sedan ta ut den i höstas,vet inte riktigt. Har fått små rosa och då menar jag rosa flytningar, men ingen riktig mens, skit ömma brösten speciellt under och på sidorna samt bröstbårtorna, hmmm undrar om det kan vara graviditet har ingen som helst mensvärk???
  • Skrutt 83
    Tumvante skrev 2017-06-11 20:08:58 följande:

Bilden fastnade inte...

Stort grattis!!

Här kom mensen inatt så bara att ladda om igen.. nu går vi in på försök nr 6 sedan mf så känner mig ganska Depp.. kommer ta en paus från FL och bim -trådar ett tag tror jag, försöka fokusera på precis allt annat än bebisverkstad för tillfället då jag mår så dåligt av hela karusellen. Stort lycka till nu allesammans!
    Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
  • Isathe
    Skrutt 83 skrev 2017-06-12 13:52:30 följande:
    Stort grattis!!

Här kom mensen inatt så bara att ladda om igen.. nu går vi in på försök nr 6 sedan mf så känner mig ganska Depp.. kommer ta en paus från FL och bim -trådar ett tag tror jag, försöka fokusera på precis allt annat än bebisverkstad för tillfället då jag mår så dåligt av hela karusellen. Stort lycka till nu allesammans!

Usch, tänker på dig.

Jag väntar på BIM, borde vara på torsdag, CD 28 då. Har mensvärk så den kommer nog punktligt om inte tidigare. Förra månaden hade jag en cirkel på 26 så risken att den dyker upp imorgon känns stor. Har också sagt att jag pausar härifrån om mensen dyker upp.

Jag är nu på försök 4 och har aldrig tidigare varit gravid och har PCO så räknar med att vi inte kommer lyckas.....

• Lifl

Hoppar in här även om jag "ska ha" mens på fredag. Hade lovat mig själv att jag skulle testa TIDIGAST på lördag, men gissa vem sen redan förbrukat 3 grav.test. Senast ett idag och då tog jag ett CB early.

Det knepigaste är jag kollar på stickan och förväntar mig ett plus, och när det inte kommer så blir jag så förvånad. CB early ska ju kunna "fånga upp" hcg nu så jag får väl bara acceptera att det inte blir någon bebbe i februari.

Knepigt att kroppen skickar ut symtom ändå, varför vill den jävlas?

• Tumvante
    Skrutt 83 skrev 2017-06-12 13:52:30 följande:

Stort grattis!!

Tack<3

Och jag förstår det. Det snurrar hela tiden i skallen... själv kunde jag inte släppa det... O nu med plusset är jag fortfarande osäker och kan inte glädja mig/slappna av helt ännu.. och testar varje morgon för att se att det ökar...

Lycka till! Hoppas det blir din tur nu!
Svar på tråden Bim runt 11 juni