IVF start sommar 2017
Hej!
Jag och min man ska på inledande besök inför IVF på torsdag och det börjar kännas lite nervöst. Någon mer som ska inleda/nyss har inlett IVF som vill följas åt?
Hej!
Jag och min man ska på inledande besök inför IVF på torsdag och det börjar kännas lite nervöst. Någon mer som ska inleda/nyss har inlett IVF som vill följas åt?
Hejja! Vad roligt!
Vilken dag kommer du att vara på när du plockas?
Ååh spännande! Vilken dag är du på då?
Blir dag 18. Så spänt läge sen därefter..
lycka till på fredag :)
Det blir dag 18, äggblåsorna har behövt lite tid på sig att växa till sig..
Hoppas att de är riktigt fina då :)
Hur hög dos har du tagit i de 18 dagarna då?
Ja, får hoppas på riktigt fina kvalitetsägg ;)
300 i 6 dagar o 375 i 9 dagar blir det med dosen imorgon med. Sedan är det inte fler sprutor innan fredagens plock, förutom Ovitrelle då på onsdag kväll..
O ni plock troligen på mån? Då ligger vi nära :)
Vad härligt det måste vara att se slutet med sprutorna :) jag har bara dosering tils torsdag, sen är alla mina sprutor slut (förutom ovitrelle då ). Hoppas självklart att jag inte behöver hämta ut mer! :)
Oj vad det går framåt för alla nu, hejja! Och lycka till!
Ja denna väntan på allt hela tiden är värst. Jag har försökt jobba mkt och göra saker på kvällarna, om det så är att sortera ett hallskåp. Och börjat alltid ha nåt i lurarna, typ sommarprat, så inte tankarna far iväg. Men nu när jag är sjukskriven och bara kan/får röra mig som en sengångare är det fan sjukt svårt att ockupera tankarna. Alla tips mottages tacksamt!
(Fick veta idag att vi iallafall fick 5 blastocyster till frysen, så det känns bra!)