IVF start sommar 2017
Hej!
Jag och min man ska på inledande besök inför IVF på torsdag och det börjar kännas lite nervöst. Någon mer som ska inleda/nyss har inlett IVF som vill följas åt?
Hej!
Jag och min man ska på inledande besök inför IVF på torsdag och det börjar kännas lite nervöst. Någon mer som ska inleda/nyss har inlett IVF som vill följas åt?
Tack för alla lyckönskningar :) :) Har testdag 1/9 men kommer nog tjuvtesta innan.
Jag plussade med min blasto som vad 5 dagar, på ruvardag 5 sist med digitalt clear blue :) såg antydan till streck redan dag 4 på en teststicka men vågade inte lita på den så tog digitalt dagen efter. Så nog kan man se plus innan allt! Tror dom sätter så sent för att man ska va 110 procent säker och gått över bim med ca en vecka (om man har regelbunden cykel på ca 28-30 dagar vill säga).. lycka till!! :) :)
Oj att det kan visa så snabbt som dag 5 :) Har bim nästa fredag så kommer nog testa då ifall mensen inte kommit. Då kommer jag vara på ruvardag 9. Vi har planerat in en stor fest den helgen så tänker att det passar att göra testet då!
Hur går det för dig då? :)
Okej va roligt! Hoppas verkligen för din skull. Visst är det läskigt på nått konsrigt vis att va ruvare? Man vet att den är där den ska och allt, men ändå inte veta hur nått står till. Det är en riktig bergochdalbana att ruva! :)
De går bra för mig, mensen kom tidigare än jag trodde och är på dag 4 idag. Dag 10 ska jag börja ta äl test och sen blir de förhoppningsvis insättning om ca 2,5 veckor om allt går som de ska fram tills dess:)
Hur många hade du i frysen?
Nä, better safe than sorry.. du hade nog haft svårt att släppa de om du använt den, o recept får man ju direkt nuförtiden vilket är skönt.
O fy stackare... vakna själv tidigt o hade miljontals tankar i huvudet om morgondagen, osv osv... fan att man inte bara kan stänga av huvudet ibland :S
Hoppas du får sova bättre inatt.
Sovit okej inatt.. men är nervös inför UL idag! ????
Då ligger jag ju risigt till i alla fall, för jag är ganska lättviktig..
Får se vad de säger i morgon på mitt ul. Antingen så prickade läkaren in min hormondosering eller så har det gått helt galet, bara vänta och se (hoppas såklart på det förstnämnda).
Det kommer säkert gå bra, tänker på dig! Lycka till!
Lycka till idag! Hoppas äggblåsorna börjat växa till sig fint :) Vilken sprutdag är du på?
Är jag tokig som tänker vara med i ett hinderlopp i morgon? Då har jag tagit tre sprutor och hittills känner jag iaf inte av det så mycket. Om jag känner att det gör ont struntar jag i det såklart. Min barnmorska sa att det ju trots allt är ganska tidigt i behandlingen.. och min man springer inte så fort som jag egentligen gör vanligtvis (vi kommer att köra ihop) så det borde gå relativt lugnt till.. men kanske det är dumt ändå?? Hm..