• Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!)

Killar, skaffa er muskler och tatueringar!

Hej!

Allt detta gnäll från killar som inte får ligga!
    Tips: kolla in killarna i Paradise Hotel och fundera på varför de är så heta.
    Med muskler, tatueringar och självsäker attityd så blir vi tjejer intresserade!

• Svar på tråden Killar, skaffa er muskler och tatueringar!
  • Anonym (Jag dör...)

Skojar du? Den killen är som em vandrande annons för att återinföra tvångsterilisering. Det har inget med att du är 25 att göra, du har bara usel smak.

Anonym (Jag dör...) skrev 2017-06-27 20:27:55 följande:

Skojar du? Den killen är som em vandrande annons för att återinföra tvångsterilisering. Det har inget med att du är 25 att göra, du har bara usel smak.

Beklagar att jag inte har samma smak som Du har. Hade 100 000-tals tittar på PH om deltagarna inte vore attraktiva?
    Hade älskat varje sekund om jag fick vara med.
  • Anonym (örk)
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-27 19:54:45 följande:
    Jo, men nu snackar vi knulla och inte någon att gifta sig med.
    Skulle inte säga nej till Paradise Hotel-Jeppe.
    Så jävla het, han har säkert legat med 100-tals tjejer.
    Så en kille som inte har någon form av lägsta standard för vilka urblåsta bimbos han sätter på är din dröm?

Lycka till med det.
  • Anonym (Hallå..)

Man kan vara musklad...gaddad OCH smart!

95 kg... helgaddad och jur kand.

Anonym (Hallå..) skrev 2017-06-27 20:32:43 följande:

Men är du känd?
  • Anonym (örk)
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-27 20:29:52 följande:
    Beklagar att jag inte har samma smak som Du har. Hade 100 000-tals tittar på PH om deltagarna inte vore attraktiva?
    Hade älskat varje sekund om jag fick vara med.
    Alltså, de flesta jag vet kollar bara för att deltagarna är såna totala köttskallar, det är lyteskomik deluxe. Samma som att vissa kollar Hollywoodfruar för att Gunilla Persson är så totalt psycho.

• Pumakvinna
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-27 20:17:27 följande:
    Ok, men jag är knappt 25 och i min ålder är PH-killarna stekheta. Kanske skrattar år dem om 15 år, men nu känner jag bara aaaaahhhh.....
    Förstår din känsla. Det är underbart att bli attraherad av någons utseende och känna pirret överallt;)  Är nog ett par årgångar senare så har nog andra ideal!;)

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/99/dc/9a/99dc9a82f6ae6f39c5b84dbce61f29a7--austin-davis-long-haired-men.jpg
  • Aikido
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-27 20:25:44 följande:
    Jag har sökt till Paradise Hotel och hoppas komma med innan jag blir för gammal. Vore en dröm att bli lite känd!
    Jag kan ju säga att kommer du med i Paradise Hotel kommer du att förbli okänd av mig.
  • Anonym (örk)
    Anonym (Hallå..) skrev 2017-06-27 20:32:43 följande:

Sant, men rätt sällsynt.

Se uppå sen bara när du ska jobba lite mer än heltid och inte kan träna 10 timmar/v utan akut risk för skilsmässa. Har en kollega som vann VM i UV-rugby som ung och han tränade ju en del, men det var inte lätt sen när arbetslivet och småbarnsåren satte in på allvar. Man behöver en nedtrappningsplan för att inte flippa ur och bli stor istället.

Ur den synpunkten är "lagom" lite lättare att leva med även om det är ett imponerande arbete de utför som orkar deffa sig.
Svar på tråden Killar, skaffa er muskler och tatueringar!