• Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!)

Killar, skaffa er muskler och tatueringar!

Hej!

Allt detta gnäll från killar som inte får ligga!
    Tips: kolla in killarna i Paradise Hotel och fundera på varför de är så heta.
    Med muskler, tatueringar och självsäker attityd så blir vi tjejer intresserade!

• Svar på tråden Killar, skaffa er muskler och tatueringar!
  • EnAnonumius
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-28 01:03:27 följande:
    Så mycket avundsjuka i tråden!!!! Stackars killar som inte får ligga. De får Samir med vem han vill!!!!
    Majoriteten av de som skriver på FL är heterosexuella kvinnor. 
    Så ja man är ju jääääääääätte avundsjuk som inte får ligga med en massa kvinnor och inte ser ut som en tatuerad ken-docka. Drömmer

Är det mer patetiska försök till s.k provokationer du skall komma med från ditt favorit WT dokusåpa PH?

• EnAnonumius
    Anonym (snyggt) skrev 2017-06-28 01:06:41 följande:
    Däremot en social, glad och intelligent kvinna med vältränad kropp och stora bröst - är ju helt galet sexigt.
    Precis.. Intelligenta kvinnor har också tillräckligt med integritet och självbevarelsedrift och ställer inte upp i "plastic fantastic" wt programmet PH.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (asta)
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-27 19:39:29 följande:

Hej!

Allt detta gnäll från killar som inte får ligga!
    Tips: kolla in killarna i Paradise Hotel och fundera på varför de är så heta.
    Med muskler, tatueringar och självsäker attityd så blir vi tjejer intresserade!

Jag tycker det räcker med en smula självsäkerhet blandat med värme och ödmjukhet. Jag vet MASSOR med kvinnor som absolut INTE vill ha ngt äckligt muskelberg i sängen och tatueringar skrämmer bort varje kvinna som har ngn typ av bildning men sådana är väl å andra sidan inte killarna i PH ute efter.
  • Anonym (eh?)

TS, eftersom du fullkomligt dyrkar dessa hjärndöda, patetiska B-exemplar till män, sorry pojkar, så undrar jag hur du själv ser ut. 

• holidodi

Haha, vad skoj. Det är det samma sak som att alla människor som ska få ligga ska vara vältränade och ha tatueringar. Nej, så är det inte, alla människor är olika med olika tycke och smak. Och med olika värderingar, om vad som är viktigt hos den man vill ha sex med.

Jag kan hålla med om att män som inte få ligg är gnällspikar som inte har något så när tillstymelse till tålamod att tänka efter vad de behöver göra för att för att attrahera en kvinna. Kvinnor jobbar rätt hårt för att attrahera oss män. Men vi göra inget för att attrahera kvinnor. Att bra början är att inte gnälla så mycket utan börja med att vara trevlig.

*skakar på huvudet och flinar brett*

• Stavros65
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-27 19:54:45 följande:
    Jo, men nu snackar vi knulla och inte någon att gifta sig med.
    Skulle inte säga nej till Paradise Hotel-Jeppe.
    Så jävla het, han har säkert legat med 100-tals tjejer.
    Jag antar att du är i lägre tonåren....
    Brukar väl mest annars vara wt-tjejer som önskar det samma som du....
  • Day Hawk
    Anonym (Wtf) skrev 2017-06-27 21:21:38 följande:

Och absolut ingen jag kunde tänka mig skaffa barn med.

Jag är tämligen säker på att Dwayne skulle tacka nej till dig också.

Faktiskt utan att veta hur du ser ut.
    Var glad, det värsta har inte inträffat ännu!
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (Wtf) skrev 2017-06-27 21:21:38 följande:

Och absolut ingen jag kunde tänka mig skaffa barn med.

Alltså nog för att ni tjejer på kärlek/sex-marknaden har stort företräde mot oss killar men snälla, kom ner från era höga hästar ibland. Det är inte så att du kan peka på vem du vill skaffa unge med.
  • EnAnonumius
    Anonym (Reptilhjärnor) skrev 2017-06-28 11:25:18 följande:
    Alltså nog för att ni tjejer på kärlek/sex-marknaden har stort företräde mot oss killar men snälla, kom ner från era höga hästar ibland. Det är inte så att du kan peka på vem du vill skaffa unge med.
    Nej.. Dax själv att komma ned på jorden.
    Varför antar du tankesättet "det ena inkluderar/exkluderar det andra"?

Sant är att man kan inte kan "peka ut vem" man vill skaffa barn med...

Dock så skrev hon aldrig det heller. Hon skrev vilka hon absolut inte KUNDE TÄNKA " sig.  Det är en signifikant skillnad mellan dessa två saker "peka ut vem" och "KUNNA tänka sig att aldrig".

Så du kanske skall fundera en smula på vad kvinnor verkligen skriver innan du hoppar upp ur hålan och anser att tjejer skall komma ned på jorden.
    Kort sagt DU kanske skall ta och komma upp till jordens yta själv först?

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    EnAnonumius skrev 2017-06-28 11:45:51 följande:

Nej.. Dax själv att komma ned på jorden.

Varför antar du tankesättet "det ena inkluderar/exkluderar det andra"?

Sant är att man kan inte kan "peka ut vem" man vill skaffa barn med...

Dock så skrev hon aldrig det heller. Hon skrev vilka hon absolut inte KUNDE TÄNKA " sig.  Det är en signifikant skillnad mellan dessa två saker "peka ut vem" och "KUNNA tänka sig att aldrig".

Så du kanske skall fundera en smula på vad kvinnor verkligen skriver innan du hoppar upp ur hålan och anser att tjejer skall komma ned på jorden.

Kort sagt DU kanske skall ta och komma upp till jordens yta själv först?

Man kan ju till att börja med fråga sig varifrån signaturen Wtf plötsligt fick in barnprpducering i denna tråd i så fall? Trådskaparen är ute efter kändisskap, glamour, "berömmelse" och massor av pengar, inte har hon frågat om hon ska skaffa barn med dessa pojkar som diskuteras i tråden.

Kanske är det så att Wtf är en kvinna. Kanske är det så att kvinnor har stor barnalängtan, annars ser jag ingen anledningen till att droppa en kommentar som "Och absolut ingen jag kunde tänka mig skaffa barn med.". Gör du?

Men du som är så tolerant människa kan kanske höja dig en nivå istället för att kasta sten i glashus och be mig "hoppa upp ur hålan" eller "komma upp till jordens yta"?
Svar på tråden Killar, skaffa er muskler och tatueringar!