• Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!)

Killar, skaffa er muskler och tatueringar!

Hej!

Allt detta gnäll från killar som inte får ligga!
    Tips: kolla in killarna i Paradise Hotel och fundera på varför de är så heta.
    Med muskler, tatueringar och självsäker attityd så blir vi tjejer intresserade!

• Svar på tråden Killar, skaffa er muskler och tatueringar!
  • Anonym (just sayin')
    Anonym (Reptilhjärnor) skrev 2017-06-28 11:25:18 följande:
    Alltså nog för att ni tjejer på kärlek/sex-marknaden har stort företräde mot oss killar men snälla, kom ner från era höga hästar ibland. Det är inte så att du kan peka på vem du vill skaffa unge med.
    Tagga ner lite nu, va? Eller är du fortfarande bitter för den andra tråden när vissa kvinnor skrev att de inte alltid vill ha all sex de kan med så många män de kan? Riktigt sur blev du då, iaf, eftersom sex för dig (som man?) var en mänsklig rättighet.
  • Anonym (just sayin')
    holidodi skrev 2017-06-28 09:56:12 följande:

Haha, vad skoj. Det är det samma sak som att alla människor som ska få ligga ska vara vältränade och ha tatueringar. Nej, så är det inte, alla människor är olika med olika tycke och smak. Och med olika värderingar, om vad som är viktigt hos den man vill ha sex med.

Jag kan hålla med om att män som inte få ligg är gnällspikar som inte har något så när tillstymelse till tålamod att tänka efter vad de behöver göra för att för att attrahera en kvinna. Kvinnor jobbar rätt hårt för att attrahera oss män. Men vi göra inget för att attrahera kvinnor. Att bra början är att inte gnälla så mycket utan börja med att vara trevlig.

*skakar på huvudet och flinar brett*

Tror att de inte får ligga just för att de är så gnälliga och inte verkar ha annat än sex i huvudet, lite som en pryglad, brunstig hund som ylar i sin ensamhet. Inte så sexigt, direkt.
    Om de slutar vara desperata, skaffar sig ett liv och en personlighet och är genuint trevliga mot kvinnor går det bra utan (kanske framförallt utan) vattenpumpade muskler och hårspray.
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (just sayin') skrev 2017-06-28 12:20:56 följande:

Tagga ner lite nu, va? Eller är du fortfarande bitter för den andra tråden när vissa kvinnor skrev att de inte alltid vill ha all sex de kan med så många män de kan? Riktigt sur blev du då, iaf, eftersom sex för dig (som man?) var en mänsklig rättighet.

Bitter nej. Långt ifrån. Kallar du mig riktigt sur för att jag står upp för mina åsikter så har du aldrig sett mig sur. Blir sur över saker värda att bli sur över, inte över ett forum på nätet.

Vad spelar det för roll om det är som man eller kvinna, med tanke på den löjliga parentesen ovan, man har rätt till sex? Undra vilka som egentligen är trångsynta här.
  • Anonym (asta)
    Stavros65 skrev 2017-06-28 10:17:29 följande:
    Jag antar att du är i lägre tonåren....
    Brukar väl mest annars vara wt-tjejer som önskar det samma som du....
    Och "prinsessan" Sofia. Men hon kunde ju spela på de rätta strängarna med vår korkade lillprins.
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (asta) skrev 2017-06-28 14:15:31 följande:

Och "prinsessan" Sofia. Men hon kunde ju spela på de rätta strängarna med vår korkade lillprins.

Ja, verkligen. Skratta eller gråta? Gå från PH, tvätta sig rumsren, och rakt in i ett kungahus. Bara i Sverige.
  • Anonym (asta)
    Anonym (Reptilhjärnor) skrev 2017-06-28 14:19:52 följande:
    Ja, verkligen. Skratta eller gråta? Gå från PH, tvätta sig rumsren, och rakt in i ett kungahus. Bara i Sverige.
    Eller hur. Inte står då jag och viftar med en flagga när hon passerar med dumprinsen.
  • NomenNescio
    Anonym (asta) skrev 2017-06-28 14:15:31 följande:
    Rätt kul ibland hur de försöker dölja hennes tatuering (tatueringar?) på finare tillställningar, såsom Nobelmiddagarna=)
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (asta) skrev 2017-06-28 14:21:37 följande:

Eller hur. Inte står då jag och viftar med en flagga när hon passerar med dumprinsen.

Nej. Nu kanske pappa staten tittar men nej, det där huset känns ju onödigt att ge apanage till. Hej hej fra :)
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (Reptilhjärnor) skrev 2017-06-28 11:25:18 följande:

Alltså nog för att ni tjejer på kärlek/sex-marknaden har stort företräde mot oss killar men snälla, kom ner från era höga hästar ibland. Det är inte så att du kan peka på vem du vill skaffa unge med.

Möjligen sant. Men jag har inga som helst problem att peka ut vilka jag INTE kan tänka mig skaffa barn med. Tatuerade killar hör dit.
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (Wtf) skrev 2017-06-28 14:40:19 följande:

Möjligen sant. Men jag har inga som helst problem att peka ut vilka jag INTE kan tänka mig skaffa barn med. Tatuerade killar hör dit.

Jaha?
Svar på tråden Killar, skaffa er muskler och tatueringar!