• Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!)

Killar, skaffa er muskler och tatueringar!

Hej!

Allt detta gnäll från killar som inte får ligga!
    Tips: kolla in killarna i Paradise Hotel och fundera på varför de är så heta.
    Med muskler, tatueringar och självsäker attityd så blir vi tjejer intresserade!

• Svar på tråden Killar, skaffa er muskler och tatueringar!
  • Anonym (Lothar)
    Anonym (Wtf) skrev 2017-06-28 14:40:19 följande:

Möjligen sant. Men jag har inga som helst problem att peka ut vilka jag INTE kan tänka mig skaffa barn med. Tatuerade killar hör dit.

Du är nog INTE ensam.
    Stavros65 skrev 2017-06-28 10:17:29 följande:
    Jag antar att du är i lägre tonåren....
    Brukar väl mest annars vara wt-tjejer som önskar det samma som du....
    Nej, är +20 och börjar bli orolig för att jag blir för gammal för Paradise Hotel.
    Killarna är omkring 25 och tjejerna lite yngre, har bara några år på mig!
    Kolla Samir! Snygg, sexig, muskulös, kaxig och RIK! Han får ligga med hur många tjejer som helst!

Förstår hur bittert det känns att han får knulla och drar in stora stålar. Ni killar i tråden får fortsätta runka, är inte er vi unga snygga tjejer vill ha...sorry!!!!!

Åååååhhhhh....Bildresultat för jeppe paradise hotel
    MMmm

• Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-28 16:21:11 följande:

Nej, är +20 och börjar bli orolig för att jag blir för gammal för Paradise Hotel.

Killarna är omkring 25 och tjejerna lite yngre, har bara några år på mig!

Kolla Samir! Snygg, sexig, muskulös, kaxig och RIK! Han får ligga med hur många tjejer som helst!

Förstår hur bittert det känns att han får knulla och drar in stora stålar. Ni killar i tråden får fortsätta runka, är inte er vi unga snygga tjejer vill ha...sorry!!!!!

Haha, för gammmal? För att kn*lla i tv kanske men i livet är du ung och har uppenbarligen en del kvar att lära. Ditt vulgära sätt är inte ens tilltalande för grabbarna du tilltalas av, tro mig, dem om några tittar med k*ken. Vanligtvis tycker jag kvinnor blåser upp sig och tar sig själva på ett för stort allvar samt saknar distans och humor. Du bevisar motsatsen, i det sistnämnda. Nej, nu ska jag gå och ligga med min kk, gumman.
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (Reptilhjärnor) skrev 2017-06-28 14:53:28 följande:

Jaha?

Du gör verkligen skäl för ditt nick.
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (Lothar) skrev 2017-06-28 16:01:02 följande:

Du är nog INTE ensam.

Så klart inte. Förhoppningsvis har majoriteten av alla kvinnor en klar bild vem man kan skaffa barn med och vilka som är no-no. Men reptilhjärnan verkar förvånad över det.
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (Wtf) skrev 2017-06-28 16:45:03 följande:

Du gör verkligen skäl för ditt nick.

...och du ditt.
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (Wtf) skrev 2017-06-28 16:46:49 följande:

Så klart inte. Förhoppningsvis har majoriteten av alla kvinnor en klar bild vem man kan skaffa barn med och vilka som är no-no. Men reptilhjärnan verkar förvånad över det.

Nej, verkligen inte. Mer förvånad över att ämnet tas upp i denna tråd bara.
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (Reptilhjärnor) skrev 2017-06-28 17:04:17 följande:

Nej, verkligen inte. Mer förvånad över att ämnet tas upp i denna tråd bara.

Det var du själv som tog upp att jag inte skulle sitta på för höga hästar och tro att jag kunde välja vem jag ville skaffa barn med. Kort minne?
  • Anonym (V)
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-27 20:17:27 följande:
    Ok, men jag är knappt 25 och i min ålder är PH-killarna stekheta. Kanske skrattar år dem om 15 år, men nu känner jag bara aaaaahhhh.....
    Och jag som är i din ålder äcklas av dessa killar, skulle inte ta i dem ens med tång. Så att du attraheras av dem har knappast med din ålder att göra.
Svar på tråden Killar, skaffa er muskler och tatueringar!