• Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!)

Killar, skaffa er muskler och tatueringar!

Hej!

Allt detta gnäll från killar som inte får ligga!
    Tips: kolla in killarna i Paradise Hotel och fundera på varför de är så heta.
    Med muskler, tatueringar och självsäker attityd så blir vi tjejer intresserade!

• Svar på tråden Killar, skaffa er muskler och tatueringar!
  • Anonym (mmm)
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-27 21:13:30 följande:
    Suck. Och varför är Dwayne Johnson utsedd till världens sexigaste man?
    Jo, han är tatuerad och muskulös och ja, rik och känd!
    och ser fruktansvärd ut
  • Anonym (Urrk)
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-27 20:25:44 följande:

Jag har sökt till Paradise Hotel och hoppas komma med innan jag blir för gammal. Vore en dröm att bli lite känd!

Tja, om man vill bli känd för att vara braindead så lycka till. Men en annan kommer du ändå vara okänd för. Spyr nämligen på dyngan.
    Aikido skrev 2017-06-27 20:38:15 följande:
    Jag kan ju säga att kommer du med i Paradise Hotel kommer du att förbli okänd av mig.
    Tror jag med, men 100 000-tals andra människor kommer känna igen mig. Kan ge mig fördelar i livet!

Och ja, jag vill bli känd. Kolla Samir, superkänd och mångmiljonär.
  • Anonym (En som har smekt kön (när jag spelade biljard en gång))
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-27 22:34:57 följande:
    Tror jag med, men 100 000-tals andra människor kommer känna igen mig. Kan ge mig fördelar i livet!

Jag tror förvisso att Ni behagar narra oss, men eljest vill jag för Eder vetskap ödmjukt förmedla att den fördel som Ni håller för sannolik kommer att vinnas av den ryktbarhet som måhända förvärvas genom Er eventuella medverkan i denna utsändning, ehuru lockelsen voro såväl övertygande som fattbar, jämväl kan riskera att försämra Edra framtida utsikter i samhället.  

Jag motser förväntansfullt framtida korrespondens i detta ämne.
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-27 22:34:57 följande:

Haha tjejen, du bjuder på stor underhållning! Du är fullt allvarlig i att din lycka ligger i att bli känd genom program liknande PH och dyrkar pojkar som Samir? Kan ju knappt föra sin egen talan, gubben. Du kan inte vara en dag äldre än 20.
    Anonym (Reptilhjärnor) skrev 2017-06-27 23:23:42 följande:
    Haha tjejen, du bjuder på stor underhållning! Du är fullt allvarlig i att din lycka ligger i att bli känd genom program liknande PH och dyrkar pojkar som Samir? Kan ju knappt föra sin egen talan, gubben. Du kan inte vara en dag äldre än 20.
    Nej, dyrkar inte Samir MEN utan PH hade han aldrig varit där han är idag.
    Och han är sååååååå snygg.
    Och han har muskler, tatueringar och attityd. Mmmm....
  • Anonym (Slisk nej tack...)

Inga problem med killar med tatueringar och muskler. Men det är heller inte något som killar måste ha. 

Däremot skulle någon som var så sliskig som de PH deltagarna jag sett blinka förbi i flödena aldrig väcka mitt intresse. Verkligen WT stilen på killar... Urk... nej det är så under min värdighet... Blir illamående av tanken... inte kunna smeka med fingrarna genom ett hår för det är en hård hjälm av gele och vax... Uuuurk nej verkligen låg klass på den typen av killar, och på de som dreglar över dem... 

• Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-27 23:28:27 följande:

Nej, dyrkar inte Samir MEN utan PH hade han aldrig varit där han är idag.

Och han är sååååååå snygg.

Och han har muskler, tatueringar och attityd. Mmmm....

Haha, vart är han idag då?! Haha, vilken småstad är du ifrån?
    Anonym (Reptilhjärnor) skrev 2017-06-27 23:36:42 följande:
    Haha, vart är han idag då?! Haha, vilken småstad är du ifrån?
    Kul. Han är väl mest överallt? Lever livet och tjänar feta pengar. Kaxig & snygg!!
Svar på tråden Killar, skaffa er muskler och tatueringar!