• Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!)

Killar, skaffa er muskler och tatueringar!

Hej!

Allt detta gnäll från killar som inte får ligga!
    Tips: kolla in killarna i Paradise Hotel och fundera på varför de är så heta.
    Med muskler, tatueringar och självsäker attityd så blir vi tjejer intresserade!

• Svar på tråden Killar, skaffa er muskler och tatueringar!
  • Gung Ho
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-29 00:55:51 följande:
    Är inte så gammal. Alla verkar vara så gamla å tråden. Ja & mina kompisar festar och ligger, lever livet!
    Forumet heter Familjeliv, inte Fjortisliv...
    *Hint, hint*
  • Gung Ho
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-29 01:15:30 följande:
    Jo, e masa gnällspikar ute!! Typ "Jag är har bra utbildning, är trevlig och har dyr bil men får inte knulla, varför?""..
    Jo, därför att den är en mes utan självförtroende. Gillar kaxiga killar fr, mellan östern!"! Inte alla, men ex SAMIR!

Han tar brudarna från gnällspikarna som aldrig får kn ulla!
    Hmmm, DU kanske skulle försöka tillbringa iaf ett par dagar i veckan i skolan. Slutsats dragen baserat på ditt språk ;)
  • Stårschan
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-27 20:29:52 följande:
    Beklagar att jag inte har samma smak som Du har. Hade 100 000-tals tittar på PH om deltagarna inte vore attraktiva?
    Hade älskat varje sekund om jag fick vara med.
    Folk tittar på bilolyckor, brinnande hus  och älskar att frossa i deckare som handlar om det ena mer bestialiska mordet än det andra också. Det betyder inte att sånt är attraktivt - bara fascinerande. Jag tycker uppriktigt synd om dig som tror att PH är något att sträva efter.
  • Stavros65
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-28 16:21:11 följande:
    Nej, är +20 och börjar bli orolig för att jag blir för gammal för Paradise Hotel.
    Killarna är omkring 25 och tjejerna lite yngre, har bara några år på mig!
    Kolla Samir! Snygg, sexig, muskulös, kaxig och RIK! Han får ligga med hur många tjejer som helst!

Förstår hur bittert det känns att han får knulla och drar in stora stålar. Ni killar i tråden får fortsätta runka, är inte er vi unga snygga tjejer vill ha...sorry!!!!!
    Jag vet inte om man ska skratta eller gråta i så fall...
    Din mognad i dina kommentarer är naivare än min 13 åriga systerdotter...

Om man vill leva med någon bara pga utseende så kommer man få ett ganska torftigt liv. Du tror att vi andra män aldrig får ligga, kan berätta att vi andra uppskattar folk som ser bra ut som INTE är wt och utan utbildning.

Att du försöker attrahera killar genom att puta med rumpan på gymmet säger väl det mesta om dej....
  • fluu

Ja, gör för all del det om det är det ni själva vill och trivs med, killar. Men den typen faller ju inte alla tjejer på läppen.....

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Stavros65
    fluu skrev 2017-06-29 09:21:27 följande:

Ja, gör för all del det om det är det ni själva vill och trivs med, killar. Men den typen faller ju inte alla tjejer på läppen.....

Som tur är så¨är det en ganska liten skara som tänder på dessa typer av sk män...
  • Anonym (Med tång)

Haha nej jag vill inte ha männen i det programmet. Dryga ytliga kvinnohatare hela bunten. Skulle inte ens ta i dom med tång.

• Anonym (??)
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-27 19:39:29 följande:
    Hej!

Allt detta gnäll från killar som inte får ligga!
    Tips: kolla in killarna i Paradise Hotel och fundera på varför de är så heta.
    Med muskler, tatueringar och självsäker attityd så blir vi tjejer intresserade!
    Tatueringar? Vem vill se ut som ett slödder?
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (Med tång) skrev 2017-06-29 09:38:44 följande:

Haha nej jag vill inte ha männen i det programmet. Dryga ytliga kvinnohatare hela bunten. Skulle inte ens ta i dom med tång.

Håller med alla ni förgående talare men låt ts tända på det om hon nu vill. Kanske växer hon upp en dag?

Apropå din kommentar här, om dessa killar du hävdar är kvinnohatare, förstå då mentala nivån på dessa tjejer, i program som PH och i övrigt, som trånar efter dessa arma pojkar. Tur man inte är bekymrad far till en sådan.
  • Anonym (??)
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-28 16:26:50 följande:
    Åååååhhhhh....
    MMmm
    Varför har han långkalsonger på sig på en tropisk strand?
Svar på tråden Killar, skaffa er muskler och tatueringar!