• Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!)

Killar, skaffa er muskler och tatueringar!

Hej!

Allt detta gnäll från killar som inte får ligga!
    Tips: kolla in killarna i Paradise Hotel och fundera på varför de är så heta.
    Med muskler, tatueringar och självsäker attityd så blir vi tjejer intresserade!

• Svar på tråden Killar, skaffa er muskler och tatueringar!
  • Tobythegunn
    Anonym (just sayin') skrev 2017-07-13 20:07:51 följande:
    Det enda som svärtar ner vårt rykte är exempelvis där utländska debattprogram menar att invadring har förstört sverige.

Och du har ju själv sagt (här eller nån annan tråd) att DU är invandrare.

Så vad drar vi för slutsats av det?
    Jag är icke invandrare. Jag talar bättre engelska bara för att min mamma och pappa kommer från England och pratar mest engelska hemma. Och ja den massinvandring vi har i Sverige idag har en negativ effekt. Mer skada än nytta. 
  • Pripps Vichy
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-07-13 19:59:49 följande:
    Amen hur mycket får du knulla utan tatoos å muskler?? e de vi tjejer vill ha i vår ålder!!

träffar jätte het kille nu med snabb bil också!! en riktig tuffing som suttit inne ett tag!!
    Det räcker med muskler. Dessutom är jag tveksam till att din åldersgrupp tilltalar mig. Du uttrycker dig som en omogen fjortis.

• Zadre
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-07-13 19:59:49 följande:
    Amen hur mycket får du knulla utan tatoos å muskler?? e de vi tjejer vill ha i vår ålder!!

träffar jätte het kille nu med snabb bil också!! en riktig tuffing som suttit inne ett tag!!
    Kan garantera dej att det är långt ifrån alla tjejer i din ålder som vill ha det du vill ha. Sluta tro att du talar för alla. Många tjejer vill faktist ha hjärna först och främst.
    Zadre skrev 2017-07-14 11:26:28 följande:
    Kan garantera dej att det är långt ifrån alla tjejer i din ålder som vill ha det du vill ha. Sluta tro att du talar för alla. Många tjejer vill faktist ha hjärna först och främst.
    men jag väll inte sagt att alla tjejer vill ha de jag vill ha?? men många vill det!!
    träffar en jätte het å muskulös kille från mellanöstern nu,,så kaxig år härlig,,inte som svenska killar!! han har fin & snabb bil & bra med pengar!!

bjuder mig på mycket å känner att andra tittar avundsjukt på oss när vi e tillsammans!!
  • Zadre
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-07-14 16:34:20 följande:
    men jag väll inte sagt att alla tjejer vill ha de jag vill ha?? men många vill det!!
    träffar en jätte het å muskulös kille från mellanöstern nu,,så kaxig år härlig,,inte som svenska killar!! han har fin & snabb bil & bra med pengar!!

bjuder mig på mycket å känner att andra tittar avundsjukt på oss när vi e tillsammans!!
    Jodå. Du skriver flera gånger om vad "vi tjejer" vill ha.
    Zadre skrev 2017-07-14 17:16:09 följande:
    Jodå. Du skriver flera gånger om vad "vi tjejer" vill ha.
    ok då, vad jag å mina tjej kompisar vill ha ska det vara. å vi gillar muskler, tatueringar och attityd..
  • Zadre
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-07-14 17:22:21 följande:
    ok då, vad jag å mina tjej kompisar vill ha ska det vara. å vi gillar muskler, tatueringar och attityd..
    Bättre. Då tar ni hand om de så håller jag mej till killar med hjärna och som inte verkar vara efter att erövra allt med tuttar. Win-win.
    Zadre skrev 2017-07-14 18:26:37 följande:
    Bättre. Då tar ni hand om de så håller jag mej till killar med hjärna och som inte verkar vara efter att erövra allt med tuttar. Win-win.
    killarna gillar mina stora tuttar!!
  • Zadre
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-07-14 18:31:24 följande:
    killarna gillar mina stora tuttar!!
    Har inte sagt nåt annat.
    Zadre skrev 2017-07-14 18:38:02 följande:
    Har inte sagt nåt annat.
    har du åsså stora tuttar??
  • Zadre
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-07-14 18:51:12 följande:
    har du åsså stora tuttar??
    När du säger "stora" vad menar du då? Spelar förövrigt ingen roll. Alla killar är inte intresserade av "stora tuttar".
    Zadre skrev 2017-07-14 20:10:39 följande:
    När du säger "stora" vad menar du då? Spelar förövrigt ingen roll. Alla killar är inte intresserade av "stora tuttar".
    typ d kupa..
  • Zadre
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-07-14 20:23:42 följande:
    typ d kupa..
    E men ser ändå inte vad det har med nånting att göra. Vill inte vara med nån som vill ha mej för tuttarnas skull.
    Zadre skrev 2017-07-14 22:40:59 följande:
    E men ser ändå inte vad det har med nånting att göra. Vill inte vara med nån som vill ha mej för tuttarnas skull.
    Ok, har du E så vinner du över mej!!
  • Zadre
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-07-14 23:03:54 följande:
    Ok, har du E så vinner du över mej!!
    Och? Visste inte det var nån tävling.
  • Anonym (snyggt)
    Zadre skrev 2017-07-14 23:44:35 följande:
    Du verkar ju ha både tuttar och hjärna. Dig gillar jag.
    Zadre skrev 2017-07-14 23:44:35 följande:
    Du vann över mig! Men min kille ska betala sillisar å då för jag större än dig! Han har massor med svarta pengar,,!
  • Anonym (snyggt)
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-07-15 00:08:04 följande:
    Du vann över mig! Men min kille ska betala sillisar å då för jag större än dig! Han har massor med svarta pengar,,!
    Har du d-kupa och ska göra förstoring?

Nej! Låt mig gissa att du är en kriminell invandrarkille som kör en begagnad sportbil med trasigt avgasrör. Du försöker bygga muskler på gymet, men det går inget vidare. Du vill se ut som Samir, men liknar mer en datanörd.

Du befinner dig lågt i näringskedjan och är den som åker dit om snuten får upp ett korn.

Svar på tråden Killar, skaffa er muskler och tatueringar!