• Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!)

Killar, skaffa er muskler och tatueringar!

Hej!

Allt detta gnäll från killar som inte får ligga!
    Tips: kolla in killarna i Paradise Hotel och fundera på varför de är så heta.
    Med muskler, tatueringar och självsäker attityd så blir vi tjejer intresserade!

• Svar på tråden Killar, skaffa er muskler och tatueringar!
  • EnAnonumius
    Anonym (Wtf) skrev 2017-06-28 16:46:49 följande:
    Så klart inte. Förhoppningsvis har majoriteten av alla kvinnor en klar bild vem man kan skaffa barn med och vilka som är no-no. Men reptilhjärnan verkar förvånad över det.
    Vissa, vägrar helt och hållet att förstå att det är en direkt signifikant stor skillnad mellan, "inte så att du kan peka på vem du vill skaffa unge med" och "absolut ingen jag kunde tänka mig skaffa barn med".

Kan ju säga så här. Den kille/man som medvetet vägrar att förstå den stora signifikanta skillnaden är definitivt diskvalificerad att bli fader till mina barn (om jag skulle skaffa mer).

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-28 21:10:21 följande:
    Vad vill du ha då? En tanig mes?
    Du kan ju ha sex med (Reptilhjärnor) ni verkar ju ligga på samma mentala nivå.
    Anonym (snyggt) skrev 2017-06-28 23:24:44 följande:
    Varför går du inte fram och pratar själv? Det är sexigt.

Men jag håller med dig om att muskler är sexigt. Dock alldeles för ovanligt med vältränade tjejer. Det fina är ju att det är rätt enkelt att bygga upp de där musklerna. T.o.m Samir klarar det.
    Samir, ja! Han plockar oss tjejer å får vara med nästan vem han vill! Det är det killarna i tråden drömmer om, att bli sedda och eftertraktade.

Men jag siktar högre och väntar på att The Rock plockar upp mig i sin stora & trygga famn...hi hi...!
  • EnAnonumius
    Anonym (snyggt) skrev 2017-06-28 21:34:13 följande:
    Lite löjlig kommentar. Sin egen muskelmassa är ju ganska enkel att påverka genom att träna mer eller mindre. Jag blir ju knappast mindre mesig bara för att jag springer till gymet lite oftare. Jag är en smart datanörd som drar in en hel del pengar. Relativt vältränd och välutrustad. Och väldigt upptagen, haha.

Så nej fröken, jag är inte avundsjuk på Samir och han får gärna behålla alla bimbos för sig själv.
    Akta dig.. Du skrämmer ju TS.

Det kan ju inte vara nyttigt för TS att se att det finns män med både muskler och IQ och kräver även IQ och eventuellt en portion EQ med, av kvinnan. Flört

• Anonym (snyggt)
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-28 23:29:16 följande:
    Samir, ja! Han plockar oss tjejer å får vara med nästan vem han vill! Det är det killarna i tråden drömmer om, att bli sedda och eftertraktade.

Men jag siktar högre och väntar på att The Rock plockar upp mig i sin stora & trygga famn...hi hi...!
    Jag har ju redan förklarat för dig hur meningslöst livet skulle vara om man tvingades spendera det med bimbos som byts ut varje vecka.

Varför tror du Samir aldrig lyckas behålla någon?
  • Anonym (snyggt)
    EnAnonumius skrev 2017-06-28 23:31:34 följande:
    Akta dig.. Du skrämmer ju TS.

Det kan ju inte vara nyttigt för TS att se att det finns män med både muskler och IQ och kräver även IQ och eventuellt en portion EQ med, av kvinnan. Flört
    Som sagt, muskler är ju enkelt att träna upp. Men IQ och EQ är inte mycket att göra åt.
    Anonym (snyggt) skrev 2017-06-28 23:43:33 följande:
    Som sagt, muskler är ju enkelt att träna upp. Men IQ och EQ är inte mycket att göra åt.
    Suck, är du en kille som inte får knulla??
  • Anonym (Marlene)
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-27 20:29:52 följande:

Beklagar att jag inte har samma smak som Du har. Hade 100 000-tals tittar på PH om deltagarna inte vore attraktiva?

Hade älskat varje sekund om jag fick vara med.

Att 100 tusen kollar på programmet är inte enbart i uppkåtningssyfte. Många kollar och skrattar åt dem som en komediserie för de är så långt från en vettig verklighet. Det är en komediserie i mitt tycke. Men självklart har ja sympati för er som blir kåta på dom och gillar dom. Alla är olika som tur är. Men undrar hur dessa killar skulle orka med sig fysiskt med en dag i skogen med motorsåg och slit och släp och få dynga ner sig riktigt. Segstyrka å kondition.

Men i gymstyrka är de så klart pumpade och starka.
    Anonym (Marlene) skrev 2017-06-29 00:03:55 följande:
    Att 100 tusen kollar på programmet är inte enbart i uppkåtningssyfte. Många kollar och skrattar åt dem som en komediserie för de är så långt från en vettig verklighet. Det är en komediserie i mitt tycke. Men självklart har ja sympati för er som blir kåta på dom och gillar dom. Alla är olika som tur är. Men undrar hur dessa killar skulle orka med sig fysiskt med en dag i skogen med motorsåg och slit och släp och få dynga ner sig riktigt. Segstyrka å kondition.

Men i gymstyrka är de så klart pumpade och starka.
    Tycker killarna är konditionsstarka och uthålliga i sängen...hi hi...men inte han som kom efter 3 minuter för ngt år sedan...så piiiinsamt av honom.....
  • EnAnonumius
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-28 23:47:36 följande:
    Suck, är du en kille som inte får knulla??
    Varför tror du det?

Saknar du livserfarenhet helt eller? Du ser om värden men en fjortis snäva svartvita synvinkel det syns ju tydligt.
Svar på tråden Killar, skaffa er muskler och tatueringar!