Fel att dejta en fd elev?
Hej!
Jag undrar vad ni anser om att dejta en fd elev. Hon slutade som min elev nu i juni och det har länge funnits en spänning mellan oss.. nu undrar jag om ni tycker att det är fritt fram för mig att träffa henne?
Hej!
Jag undrar vad ni anser om att dejta en fd elev. Hon slutade som min elev nu i juni och det har länge funnits en spänning mellan oss.. nu undrar jag om ni tycker att det är fritt fram för mig att träffa henne?
Är det här ett skämt eller? Klart att hon är för ung! Vad tror du ens att dina kollegor skulle säga? Vad flickans föräldrar tycker?
Vänta åtminstone tills hon är myndig om du absolut måste ge dig på en exelev. Eller ännu hellre, hitta någon i din egen ålder istället.
Bry dig inte om de trångsynta, bittra kvinnorna här i tråden TS. När du är 110 och ni fortfarande är ett par kommer ingen att fundera på åldersskillnaden.
Hon är 16 och jag är 31. Jag vet inte om det kommer bli nåt seriöst eller bara dejtande, men det får man ju se.
Jösses, har du svårt med kvinnor så du måste dejta ett barn?
Tragiskt!
Hon är för ung. Punkt.
Du saknar all form av omdöme.
Vuxna och barn ska inte ha sexuella eller romantiska relationer.
Fattar inte heller vad ni ska kunna ha för relation. Bjuda ut henne på McDonalds och sockerdricka? Digga ikapp till Justin Bieber? Eller "omg, bara dööööööö" när ni tittar på twilight? Eller välja ut rosa läppglans och glittersmink?
Hon är 16 och jag är 31. Jag vet inte om det kommer bli nåt seriöst eller bara dejtande, men det får man ju se.
Exakt det jag har!
Därför jag vet hur vansinnig din idé är att som 30+ försöka dejta en 16-åring! Vilket precis varenda en utom just du verkar förstå också.
Okej. Har de någon form av begåvningshandikapp? Din beskrivning lät nämligen mer som en 12-åring än de 16-åringar jag träffar. Sen vet jag att det kan vara svårt att ta in, men folk är inte sin ålder utan olika 16-åringar kan vara väldigt olika gällande mognad, intressen, m.m.
Tycker att det är fel som ett svar på frågan.