Fel att dejta en fd elev?
Hej!
Jag undrar vad ni anser om att dejta en fd elev. Hon slutade som min elev nu i juni och det har länge funnits en spänning mellan oss.. nu undrar jag om ni tycker att det är fritt fram för mig att träffa henne?
Hej!
Jag undrar vad ni anser om att dejta en fd elev. Hon slutade som min elev nu i juni och det har länge funnits en spänning mellan oss.. nu undrar jag om ni tycker att det är fritt fram för mig att träffa henne?
Har du erfarenhet av det här? finns det någon på denna tråd som har varit med om detta?
Diskussionen handlar om OMDÖME, vet du vad det innebär?
Det innebär att vissa saker ger man helt enkelt fan i oavsett om det är godtyckligt eller ej. Bara för att en 15 årig tjej är med på att knulla en 50 årig gubbe så betyder det inte att det är ok, tjejen kan kanske inte klandras pga sin unga ålder och brist på erfarenhet. Men den 50 åriga gubbäcklet borde veta bättre, dvs han borde kunna tänka mer med huvudet än med kukhuvudet, han borde ha OMDÖME. Förstår du nu?
På samma sätt anser man att en lärare borde ha lite mer vett i skallen än att springa omkring och dra över småflickor. Man anser att en vuxen man borde ha bättre kontroll över kuken än så, typ.
Hon är 16 och jag är 31. Jag vet inte om det kommer bli nåt seriöst eller bara dejtande, men det får man ju se.