jamka skrev 2017-10-25 18:25:21 följande:
Tack att du frågar. Nej, Det gick inte bra, av mina två ägg blev inget befruktat så det blev ingen återföring. Vi betalade 37 tusen för detta försök så det känns snopet att det blev så här. Jag är redan 40 år gammal och har ahm 0,3 så det är inte så troligt att det blir bättre med försök nr.2. Just nu försöker jag acceptera tanken att min 10 åring aldrig får några syskon. Han bryr sig inte men jag hoppas fortfarande...
Tungt att få beskedet att det inte blivit befruktat, och även fast man inte kan sätta ett pris på hela den här karusellen vill man ju gärna få tillbaka något när man betalat oxå..
Hoppet är det sista som lämnar oss och är det till någon tröst är det väl alltid någon mening med allt, även i det tunga.. Hoppas för din skull såklart :)
MollyB skrev 2017-10-25 19:37:18 följande:
Tack :) jag hoppas att allt ska gå som det ska, så många delsteg i denna process.. Vad skönt att det gick smidigt! Man vänjer sig snabbt och sedan känns det nästan konstigt att man inte ska ta dem! :)
Ja man vill ju så gärna att det äntligen ska gå vägen :) Kan tänka mig det, haha ja man blir väl van fort. Har ni barn sen innan?