• Bellabelle

Prata symtom innan BIM

Det kanske finns fler än jag som uppskattar att prata om olika symtom i väntan på bim dagen, för att få tiden att gå och så man kan dagdrömma lite om att de kanske finns ett frö som gror i oss just i denna stund! :)

Att över analysera symtom gör oss varken mer eller mindre gravida ;) MEN i denna väntan kan de vara ganska kul att prata om sådant här så man fördriver tiden!

Jag är på äl +3 och försök nummer ett till syskon och har haft molande värk i både mage och rygg. Har vanligtvis inte detta i väntan på mens. Har även fått uppstötningar några gånger vilket jag hade förra gången jag va gravid direkt efter ägglossning så hoppas ju att de betyder något denna gången med! Har även känt mig varm (nästan febrig) och varit rosig om kinderna vilket jag också minns att jag va sist! Spännande och se om symtomen utvecklas, om jag får mer eller om något försvinner!

Har bim den 3/9

• Svar på tråden Prata symtom innan BIM
  • EmmaStinan

Hej!

Plussade på bim +6 och tänkte berätta hur det var för mig innan BIM.

De andra månaderna vi försökte hade jag som mensvärk en vecka innan BIM, finnar i ansiktet och superömma bröst! Var helt säker varje gång att jag kunde vara gravid.

Månaden jag plussade kände jag INGENTING. Jag gick snällt och väntade på mensen när jag plötsligt en dag insåg att den redan skulle ha kommit, testade och fick positivt. Visst är det konstigt hur olika kroppar kan fungera?

Önskar er alla lycka till!

• Anonym (Hoppas)

Har varit gravid 9 gånger. Och varenda gång olika symtom. Känt mig sjuk, inte känt något alls, luktsinnet förändrat osv. 5 mf och 4 barn.

• ALM82

Tog detta test alldeles nyss. Bilden är tagen inom tiden... Är på BIM-3
    Visst är det positivt!? Syns lite bättre i verkligheten...

Händerna bara skakar ;) Tänker ta ett digitalt i eftermiddag också tror jag...för att vara säker :)

• Anonym (Hoppas)
    ALM82 skrev 2017-08-25 11:53:32 följande:

Händerna bara skakar ;) Tänker ta ett digitalt i eftermiddag också tror jag...för att vara säker :)

Väldigt positivt Grattis <3
  • ALM82
    Anonym (Hoppas) skrev 2017-08-25 12:00:04 följande:
    Väldigt positivt Grattis <3
    Tack så mycket :) Vågar liksom inte tro det riktigt än...

Men tack för tips om att testa lite senare på dagen :)
  • tjejuå86

De syns :) stort Grattis :)
  • Anonym (Hoppas)
    ALM82 skrev 2017-08-25 12:12:03 följande:

Tack så mycket :) Vågar liksom inte tro det riktigt än...

Men tack för tips om att testa lite senare på dagen :)

Tänk bara på att cb digitalt kan visa inte gravid idag men gravid imorgon på grund av lite för låga halter hcg. Men skulle bli förvånad med tanke på hur tydligt detta testet är
  • ALM82
    tjejuå86 skrev 2017-08-25 14:07:29 följande:
    De syns :) stort Grattis :)
    Tack! :)
  • ALM82
    Anonym (Hoppas) skrev 2017-08-25 14:16:12 följande:
    Tänk bara på att cb digitalt kan visa inte gravid idag men gravid imorgon på grund av lite för låga halter hcg. Men skulle bli förvånad med tanke på hur tydligt detta testet är
    Ok det ska jag tänka på, tack för varningen :)
  • Bellabelle

Oooh ja ert riktigt fint plus! :D underbara du!! STORT GRATTIS!!!!! <3
Svar på tråden Prata symtom innan BIM