• Bellabelle

Prata symtom innan BIM

Det kanske finns fler än jag som uppskattar att prata om olika symtom i väntan på bim dagen, för att få tiden att gå och så man kan dagdrömma lite om att de kanske finns ett frö som gror i oss just i denna stund! :)

Att över analysera symtom gör oss varken mer eller mindre gravida ;) MEN i denna väntan kan de vara ganska kul att prata om sådant här så man fördriver tiden!

Jag är på äl +3 och försök nummer ett till syskon och har haft molande värk i både mage och rygg. Har vanligtvis inte detta i väntan på mens. Har även fått uppstötningar några gånger vilket jag hade förra gången jag va gravid direkt efter ägglossning så hoppas ju att de betyder något denna gången med! Har även känt mig varm (nästan febrig) och varit rosig om kinderna vilket jag också minns att jag va sist! Spännande och se om symtomen utvecklas, om jag får mer eller om något försvinner!

Har bim den 3/9

• Svar på tråden Prata symtom innan BIM
  • Anonym (Syskonförsök)
    lassi skrev 2017-08-24 18:46:11 följande:

Jag kommer typ inte ihåg hur jag brukar ha i vanliga fall.. tycker ju att jag borde ha koll på det vid det här laget, haha! Men de brukar i alla fall INTE vara vara så här rikliga. Mina är också vita...

Nä men eller hur allt annat skulle kunna vara samma som innan! Man blir helt konstig i huvudet av allt kännande o funderande....

Men funderar ändå på d här med att d är vita flytningar, brukar inte d bara va i samband med ÄL?
  • crx

Jag har BIM 2/9

Kanske har ägget knappt ens fäst, har inga symtom mer än vanlig svag pms. Men är superförkyld!!! Har inna ÄL temp 36.4 och efter 36.6-36.7

Nu är den 37.2 men helt säkert lätt feber.

Var gravid en gång med MA v 12. Då märktes inga symtom då jag inte förväntade mig en grav. Plussade tydligt på vad jag tror var BIM eller någon dag efter. Först några dagar efter det satte en molvärk igång. Precis som mensvärk och brösten blev snabbt enorma!! Hela jag svällde upp. Runt v 8-9 började kraftigt illamående. :(

Har läst att somliga inte har symtom alls ena grav och massor andra vice versa, stämmer det? :))))

• tjejuå86

För på Ica och skulle handla fick gå ut, jäklar va de luktar, fick världens illamående och trodde på riktigt jag slulle kräkas :S tycker att de är sjukt tidigt för såna här symtom känner mig mega gravid just nu... blir de inte ett pluss så måste de vara nå fel i kroppen känns det som.

Hur mår ni andra idag?

• Gabriella123

Köpte ett Early detect från Clear blue idag. Tänkte testa med det imorgonbitti (BIM -3). Det står att det ska vara 99% säkert då - kan man lita på det? Någon som har erfarenhet av det testet?

Har känt mig trött, illamående och haft molande värk hela dagen. Känner mig verkligen gravid - hoppas så mycket!

• Gabriella123

Tog early detect imorse och det var helt tomt tills jag höll de framför en lampa då är där ett streck, vad betyder det? :S
  • Anonym (Hoppas)

Har inga bra erfarenheter av cb early. Fått "positivt" flera gånger på det och sen negativt på andra + mens.

• Gabriella123
    Anonym (Hoppas) skrev 2017-08-25 06:54:58 följande:

Har inga bra erfarenheter av cb early. Fått "positivt" flera gånger på det och sen negativt på andra + mens.

Ååh nej, hm hoppas det inte blir så
    för mig. :/ Tack för svar iaf!
  • Anonym (Hoppas)

Tycker nått skymtar på din första bild men är som sagt inte förtjust i cb early. Ska finnas nåt annat testa tidigt med röda streck och de är tydligen bättre på att inte visa spökstreck.

Svar på tråden Prata symtom innan BIM