Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Jag har en sån strandtunika som jag köpte förra gången jag var gravid, knyts precis under bysten, så funkar perfekt som gravidkläder! Dock får man ju ha leggings under. Omlottklänningar har jag köpt två stycken, vanliga alltså, då de också knyts högt upp, perfekt att kunna ha både före och efter förlossningen :)
Oj, 3 sommarbarn alltså. :) Härligt! Eller ja, värmen kan ju vara lite jobbig ibland och att man blir lite extra svullen.
Jag ska kika efter en långklänning i veckan. Borde hitta nåt som passar. Förhoppningsvis.
Jag får lite panik av den här värmen, lägenheten är som en bastu och man kan inte fly någonstans. Jag städar också för fullt, men klarar inte av att dammsuga för jag blir så svettig. Har fem dagar kvar till bf, men gissar på att det snarare är ca femton.
Ni som har fött barn innan, finns det alltid små tecken på att förlossningen närmar sig, eller kan det starta helt utan förvarning? Jag känner absolut ingenting, så jag räknar med att det är långt kvar.
Jag får lite panik av den här värmen, lägenheten är som en bastu och man kan inte fly någonstans. Jag städar också för fullt, men klarar inte av att dammsuga för jag blir så svettig. Har fem dagar kvar till bf, men gissar på att det snarare är ca femton.
Ni som har fött barn innan, finns det alltid små tecken på att förlossningen närmar sig, eller kan det starta helt utan förvarning? Jag känner absolut ingenting, så jag räknar med att det är långt kvar.
Lustigt att ni nämner dammsuga.. Jag både dammsög och skurade hallen nyss, gick ok, men skulle inte orka städa alla rum på en gång! Ett i taget blir bra :)
I helgen ska vi banne mig åka till havet! Mannen får sköta sonen och bonus så ligger jag i vattnet, det är min plan iallafall XD
Nej, det blir faktiskt 5 sommarbarn med den här lille, en i maj, två i juni, en i juli och en i slutet av augusti. Tänkte att det är lika bra att samla alla under den bästa årstiden.
Någon av er som fått mycket pigmentfläckar o prickar? Hela mitt ansikte är fullt.. :( Nog för att jag brukar bli fräknig på sommaren, men nu har jag stora fläckar under ögonen och över hela pannan. Så får undvika solen helt och hållet nu.. Hoppas de dämpas lite när bebban kommit ut.
Någon av er som fått mycket pigmentfläckar o prickar? Hela mitt ansikte är fullt.. :( Nog för att jag brukar bli fräknig på sommaren, men nu har jag stora fläckar under ögonen och över hela pannan. Så får undvika solen helt och hållet nu.. Hoppas de dämpas lite när bebban kommit ut.
Har obehagligt tryck i underlivet idag och jag fick för mig att baka med yngsta dottern så nu har vi 60 muffins som ska in i frysen så att vi har på lager.
Mina ben är alldeles svullna och jag har ont i fötterna.
Idag sov jag ända till 6.40, sovmorgon woohoo!
Precis varit på vändningsförsök som tyvärr misslyckades:( Nu ska jag på röntgen om några timmar för att se om mitt bäcken är tillräckligt brett för att ändå ge mig på en sätesförlossning.
Är det helt bananas att ens fundera på det med första barnet? Dom har en proffsgrupp på mitt sjukhus så jag känner mig ändå rätt trygg med det. Men så himla svårt beslut..
Ni som gjort snitt, har det gått bra? Och har någon fött i säte? Åhhh, hatar att fatta beslut!!!