Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Sitter och bölar till förlossnings videos på youtube! Haha.
Haha skönt att de inte bara är jag :)
Här är en till. Ibland räcker det att jag läser något om förlossning så börjar tårarna att spruta.
Jag slinker med här också! BF 11 juni (6 juni utifrån att jag vet när han blev till ????).
Någon som har koll på om slemproppen är ett tillförlitligt tecken? Dvs om den skulle gå när man är fullgången?
Jag slinker med här också! BF 11 juni (6 juni utifrån att jag vet när han blev till ????).
Någon som har koll på om slemproppen är ett tillförlitligt tecken? Dvs om den skulle gå när man är fullgången?
30/6
Hoppas den lille prinsen vill komma innan midsommar
Haha, ibland undrar man varför man tittar, men samtidigt blir man ju peppad :)
Var till mvc idag och tog blodtrycket igen. Samma lika. 140/90 och urinprovet visade bara spår av proteiner. Så tillbaka på måndag igen för nytt tryck och urinprov.
Har mått bra idag! Städat och donat i lugn takt. Sover fortfarande ingenting på nätterna, men får några timmars sömn på förmiddagarna iaf. Nu har jag även testat några dagar att inte vila alls under dagen så att jag ska kunna sova på natten, men det har ju inte hjälpt nånting.. och inatt värkte benen nå enormt och foglossningen var inte att leka med. Måste nog ha kvar mina vilostunder på dagarna. Får se hur det går inatt. Känner mig faktiskt lite trött så förhoppningsvis kan jag sova hyfsat. *håller tummarna*