Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Skönt att du sluppit! Ja dessa fläckar är enorma och väldigt mörka, såklart värst under ögonen så man ser ju ännu tröttare ut än man är.
Min mamma och syster har fortfarande kvar fläckar efter deras graviditeter så jag antar att jag alltid kommer förbli en prickikorv.. :P
Har obehagligt tryck i underlivet idag och jag fick för mig att baka med yngsta dottern så nu har vi 60 muffins som ska in i frysen så att vi har på lager. Mina ben är alldeles svullna och jag har ont i fötterna.
Idag sov jag ända till 6.40, sovmorgon woohoo!
Någon av er som fått mycket pigmentfläckar o prickar? Hela mitt ansikte är fullt.. :( Nog för att jag brukar bli fräknig på sommaren, men nu har jag stora fläckar under ögonen och över hela pannan. Så får undvika solen helt och hållet nu.. Hoppas de dämpas lite när bebban kommit ut.
Jag har försökt smörja mig jättenoga i ansiktet, men har också fått fläckar. De är ganska små, så om man inte tittar för noga så kan de nog komma undan som fräknar. Det är ju omöjligt att inte få sol på sig nu.
Jag får lite panik av den här värmen, lägenheten är som en bastu och man kan inte fly någonstans. Jag städar också för fullt, men klarar inte av att dammsuga för jag blir så svettig. Har fem dagar kvar till bf, men gissar på att det snarare är ca femton.
Ni som har fött barn innan, finns det alltid små tecken på att förlossningen närmar sig, eller kan det starta helt utan förvarning? Jag känner absolut ingenting, så jag räknar med att det är långt kvar.
Någon av er som fått mycket pigmentfläckar o prickar? Hela mitt ansikte är fullt.. :( Nog för att jag brukar bli fräknig på sommaren, men nu har jag stora fläckar under ögonen och över hela pannan. Så får undvika solen helt och hållet nu.. Hoppas de dämpas lite när bebban kommit ut.
Precis varit på vändningsförsök som tyvärr misslyckades:( Nu ska jag på röntgen om några timmar för att se om mitt bäcken är tillräckligt brett för att ändå ge mig på en sätesförlossning.
Är det helt bananas att ens fundera på det med första barnet? Dom har en proffsgrupp på mitt sjukhus så jag känner mig ändå rätt trygg med det. Men så himla svårt beslut..
Ni som gjort snitt, har det gått bra? Och har någon fött i säte? Åhhh, hatar att fatta beslut!!!
Jag fick pigmentförändringar i en tidigare graviditet, tror att det var för 6 år sedan och detta är första året då jag inte sett röken av dom men sommaren har ju bara börjat. Vad jag vill ha sagt är sola försiktigt och använd HÖG solskyddsfaktor, 30 räckte inte för mig, åtminstone inte i ansiktet.
Precis varit på vändningsförsök som tyvärr misslyckades:( Nu ska jag på röntgen om några timmar för att se om mitt bäcken är tillräckligt brett för att ändå ge mig på en sätesförlossning.
Är det helt bananas att ens fundera på det med första barnet? Dom har en proffsgrupp på mitt sjukhus så jag känner mig ändå rätt trygg med det. Men så himla svårt beslut..
Ni som gjort snitt, har det gått bra? Och har någon fött i säte? Åhhh, hatar att fatta beslut!!!
Huu! Jag har ingen erfarenhet av varken sätesbjudning eller kejsarsnitt men hade valt kejsarsnitt alla gånger. Jag hade aldrig utsatt mig och barnet för de riskerna som en sätesbjudning kan innebära och jag har ändå fött flera gånger. Har enbart hört ett kejsarsnitt som gått dåligt då såret blev inflammerat efteråt men det åtgärdades ju snabb.