• Anonym (Sara)

Tråden för oss som är otrogna

Detta är tråden för oss som är otrogna av en eller annan orsak.

Tips och råd hur vi kan dölja våra spår och hur vi hittar någon vid sidan om appar, hemsidor mm.

Allt som hör till detta ämne. :)

Varför gör / är du det? Vad är det som lockar? berätta?

Moraltanterna & gubbarna kan hålla sig borta, vi vet vi är dåliga människor yada, yada yada. Bry er inte

Ni behöver inte titta in på den här tråden utan kan moralisera på övriga forumet.

• Svar på tråden Tråden för oss som är otrogna
  • QUICKSILVER
    Anonym (Lever livet) skrev 2017-10-09 21:45:49 följande:

Ja bara en träff, och på något sätt lyckades jag bli tänd efter 1 flaska vin..och hans personlighet var ju ff härlig. Men jag vill ha het, oemotståndlig åtrå och den infann sig inte riktigt.

Spännande ändå att man inte riktigt vet vad man får, som på julafton. Bara hålla god min och finna sig i det man fått. Eller inte alls så....

Du verkar vara en rolig prick du Lever livet.

Trevligt det kan vara här utan moraltanter.
  • Storken
    Anonym (Lever livet) skrev 2017-10-09 22:49:15 följande:
    Ok haha. Bara så att jag blir säker.. om du vill svara. Vilken stad eller del av landet bor du i?
    Oj, glömde att vara oanonym
  • Anonym (Smutsiga stackare)

22000 visningar under nio dagar på en tråd i detta ämne. Fy för folk där ute...

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Smutsiga stackare) skrev 2017-10-09 22:57:54 följande:

22000 visningar under nio dagar på en tråd i detta ämne. Fy för folk där ute...

Gött
  • Anonym (Lever livet)
    Anonym (Underbart) skrev 2017-10-09 22:51:32 följande:

Tror att vi kommer outa oss eller våra dejter snart här haha.

Skriv till mig privat istället så får vi jämföra erfarenheter :)

No offence, men jag är inte ute efter att "ragga nytt" här. Vill bara skriva av mig och fortsätta vara anonym :)
  • Anonym (Lever livet)
    QUICKSILVER skrev 2017-10-09 22:52:34 följande:

Spännande ändå att man inte riktigt vet vad man får, som på julafton. Bara hålla god min och finna sig i det man fått. Eller inte alls så....

Du verkar vara en rolig prick du Lever livet.

Trevligt det kan vara här utan moraltanter.

Försöker leva som mitt nick, dvs livet :)

Ja tänk om vi faktiskt kan få ha tråden fri från moraltanter, går det tro?!
  • Anonym (Underbart)
    Anonym (Lever livet) skrev 2017-10-09 23:16:02 följande:

No offence, men jag är inte ute efter att "ragga nytt" här. Vill bara skriva av mig och fortsätta vara anonym :)

None taken.

Jag var ärlig i mitt försöka att skydda våra tidigare träffar.

Antar att vi får leva i ovisshet då :)
  • Anonym (Lever livet)
    Anonym (Underbart) skrev 2017-10-09 23:24:01 följande:

None taken.

Jag var ärlig i mitt försöka att skydda våra tidigare träffar.

Antar att vi får leva i ovisshet då :)

Känner inte igen ditt nick, så kan garantera att det inte var du. Om du inte har bytt förstås haha. Skit samma, jag är här för att byta tankar med andra i tråden. Det verkar för en gångs skull vara en tråd som får vara ifred från pekpinnar.. hyfsat iallafall.
  • Anonym (Underbart)
    Anonym (Lever livet) skrev 2017-10-09 23:43:46 följande:

Känner inte igen ditt nick, så kan garantera att det inte var du. Om du inte har bytt förstås haha. Skit samma, jag är här för att byta tankar med andra i tråden. Det verkar för en gångs skull vara en tråd som får vara ifred från pekpinnar.. hyfsat iallafall.

Vänta du bara...pekpinnarna hittar snart hit...

Men var du ärlig i infon du skrev tidigare ang ditt ex så kan jag också till 100% säga att det inte var vi.
  • Anonym (Lever livet)
    Anonym (Underbart) skrev 2017-10-09 23:50:49 följande:

Vänta du bara...pekpinnarna hittar snart hit...

Men var du ärlig i infon du skrev tidigare ang ditt ex så kan jag också till 100% säga att det inte var vi.

Antingen förstörs såna här trådar av moraltanter eller så.. dör den!? Vad trist att det aldrig kan hålla någon längre tid att diskutera otrohet/äventyr.
Svar på tråden Tråden för oss som är otrogna